• MaddeL

Var 17 hittar jag snygga servetter o pappdukar till dopet på sön!!!

Jag börjar få smått panik. Jag letar som en galning efter servetter och bordsdukar i lila. Dopet är nu på sön den 31/8. Jag har sett jättesnygga på www.duni.se men hittar inte inte dessa i nån butik. Bor i Sthlm och har letat på Åhlens City, ICA MAxi/Coop Forum/Hemköp i Haninge men nej!!

Hjälp! Nån som vet var det finns mycket Duni/Dunilin att välja på.

//MaddeL

• Svar på tråden Var 17 hittar jag snygga servetter o pappdukar till dopet på sön!!!
  • Lena

varför inte ringa duni och fråga om återförsäljare?

• MaddeL

Jo jag har mailat dom under dagen men inte fått svar..tänkte passa på att höra med er här nu när barnen sover och jag ändå inte kan ringa förrän imorgon.

• Yearning

Det är smått kört att hitta vackra pappersdukar i Stockholm.
    Jag letade som dig i Juli trodde inte det var sant.
    Jag köpte vita dukar och satsade på massa dekoration i stället.
    Köpte otroligt vackra fjärilar i olika storlekarpå Pandori på Sveavägen och deckorerade med samt pioner. Visst blev det lite dyrare med oroligt personligt och sött.
    Lycka till

• MaddeL

Men det var ju en bra idé! Tack, då har jag en plan B

• Yearning

OJ skrev vel Pandori på Kungsgatan ska det vara

• skogsmor

Har du varit på fliken Duni i butik? Där får du vet avilka återförsäljare som finns i din region / stad, www.duni.se/Duni-i-butik/ Därfår du upp tele nr till de olika så kandu ringa och fråga om de har det lila du ville ha så slipper du åka runt till alla ställen som har duni.

Lycka till

~*¤*~ Valdemar 19/6-08 ~*¤*~
  • Yearning

Jag var på Partystore och blev grymt besviken då de annars har jättefina dukar. Endast enfärgade eller typ spiderman tema.

• MaddeL

Ulle bulle 80: jag började gå efter den men det gav inget resultat. Verkar inte heller vara så up to date

Svar på tråden Var 17 hittar jag snygga servetter o pappdukar till dopet på sön!!!