Hjälp! Vad göra om man färgat ögonbrynen och de blivit för mörka!?!
Kan man göra något eller är det kört?? Jag ser ut som en östtysk hora som använt för mycket svart kajal!!!
Kan man göra något eller är det kört?? Jag ser ut som en östtysk hora som använt för mycket svart kajal!!!
Gå tillbaka till den som färgade dina ögonbryn så kanske de gör om det åt dej och ordnar till det.
Hhahhaa.. det lät inte roligt! kanske färga om dom med ljusare färg?
ellet vänta ut tiden.. finns även att du kan raka bort dom =) och måla dit dom med penna =)
det brukar lägga sig efter ett tag man kan känna att de e jätte mörka ibörjan.
noppa, är de smalare syns de inte lika mycket
Det brukar släppa ganska fort, tvätta och gnugga mycket! Om du har färgat på salong kan man få gnugga bort lite extra med färgborttagningsmedel.. Annars får du tvätta järnet och hoppas på att det släpper fort typ
Lägg på någon riktigt fet salva, eller olivolja eller något och gnugga, det brukar hjälpa lite. ( Jag har själv glömt bort färgen på ögonbrynen att antal gånger )
tvätta tvätta tvätta o åter tvätta.... färgen mattas ner när man har tvättat dom en del... o om några dagar har du vant dig vid färgen o tycker du ser skitsnygg ut igen
Jag har tagit ansiktsvatten och gnuggat, funkar hyfsat.
ansiktsvatten och peeling hjälper. Prova det.
Men gnugga inte FÖR hårt som jag gjorde.... hahahaha fick sår som va illröda o dom syntes mer än mina svarta ögonbryn kan jag lova
gnid in dom med citron. det gjorde jag och de ble lite bättre.
Åh, tack alla ni för det stora engagemanget och de braiga råden!!
Ska genast gå och tvätta och citrona
Var rätt sugen på att testa att raka av dem annars...
Samma sak hände mig, jag har faktiskt inte vågat färga ögonbrynen några fler gånger efter det... kör hårt med ögonbrynspenna (annars har jag typ inga ögonbryn alls, och det ser ju inte klokt ut):)
be frisören att blanda brunt o grått, det blir en snygg kombination när man färgar ögonbrynen :)