-
-
Svar på tråden vad ska jag välja? Friskis o svettis..World class..korpen..bor i gävle..ska köpa månadskort..
-
nån som vet?
-
Jag tycker Korpen. Har gått där i 6 år, är helnöjd! Har även gått på friskis i en termin, men det var inte så bra. Kanske har blivit för van med Korpen för att nått annat ska duga, vad vet jag
-
Bor inte själv i Gävle. Men rent allmänt bör du ju se till vad det är du vill få ut av din träning. Behöver du råd och stöd från personal? Vill du träna i grupp eller själv? Bollsporter, gym eller gruppträning?
Vilka har öppettider som passar dig?
Anser att man inte bara ska gå efter pris, utan se till vad man vill få ut av sin träning -
Ja, specielltt ider bör man ju kolla upp!Mummy skrev 2008-08-28 07:31:34 följande:Bor inte själv i Gävle. Men rent allmänt bör du ju se till vad det är du vill få ut av din träning. Behöver du råd och stöd från personal? Vill du träna i grupp eller själv? Bollsporter, gym eller gruppträning?Vilka har öppettider som passar dig?Anser att man inte bara ska gå efter pris, utan se till vad man vill få ut av sin träning
På Korpen är det mest kvällspass, men det gör inte mig så mycket då det passar bästa att träna då för mig. WC har en hel del pass mitt på dagen, och det har även Friskis. -
har tränat på friskis, köper då månadskortet, men tänkte kanske prova nått annat men dagtis passar mej bäst, har 2 barn, jobbar jag inget så tränar jag nån stund på dagen isf. Har nån provat vibtraining? månadskortet på worldclass?
-
Det är inget av ställena som erbjuder barnpassning? Det är ju det ultimata om man har barn och ingen barnvakt