present till 7-åring?
Vad är en bra present till en kille som fyller 7? Vi känner inte familjen jättebra men vet att de inte vill att han ska få vapenleksaker.
Vad är en bra present till en kille som fyller 7? Vi känner inte familjen jättebra men vet att de inte vill att han ska få vapenleksaker.
Varför inte en drake? (Som man är ute och flyger med alltså). Det är skitkul! Min sjuåring älskar sin.
Sällskapsspel nu till hösten kan ju passa bra.
Finns också jätte bra böcker att öva bokstäver siffror etc de kostar under 50 lappen men är superbra, ingår guldstjärneklistermärken som de får klistra in när de klarat div uppgifter.
K`nex tror jag det heter, fråga på leksaks affären. Super kul grejer man bygger efter ritningar i olika svårighetsgrad.
Roliga och pedagogiska saker uppskattas här hemma.
Tack för hjälpen! Fler som kan tipsa?
Lego är ju alltid poppis, finns ju åldersanpassat!
Min kille(snart 7 år) är helt galen i kort av alla det slag. Typ fotbollskort och liknande. Annars bilbana, robot, radiostyrd bil, cool tröja med tryck, häftig plansch, presentkort på något spelhus, riktid gitarr...hmmm kommer inte på något mer nu.
Bästa är att fråga föräldrarna. Det vet vad barnet har MILJONER grejer av redan. Vi har fått säga ifrån vissa saker för det blir för mkt.
Hoppas ni hittar något!
Ja, jag ska fråga föräldrarna. Det vore tråkigt om det blir något han redan har. Tack för hjälpen!