• Anonym

delbetalning?

ska köpa soffa på bosättningspiraten i rångedala eller ikea får man ta delbetalning på dessa ställen tro? nån som vet?
    tacksam

• Svar på tråden delbetalning?
  • MeNoLike

på ikea får man... men väldigt hög ränta så tänk efter

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • Carisma95

Skaffar du IKEA-kort kan du delbetala, men räntan är skyhög, effektiv runt ca 20-25 % har jag för mig.

A stumble may prevent a fall....
  • Anonym (R)

Bosättningspiraten har jag aldrig hört talas om, men på IKEA får man dela upp betalningen.

• Anonym

tyvärr 35 år

• Me o Mike

räntan på ikea ligger på drygt 20%

Vill DU ha en snigel på ögat??
  • Anonym (R)

TS, skaffa ICA-kort med Mastercard istället. Väldigt låg ränta (om man jämför med t ex IKEA).

• Carisma95
    Anonym (R) skrev 2008-08-28 09:51:29 följande:
    TS, skaffa ICA-kort med Mastercard istället. Väldigt låg ränta (om man jämför med t ex IKEA).
    Eller skita i avbetalning och spara ett par månader och köpa på t.ex. blocket.se eller nåt.
    A stumble may prevent a fall....
  • Anonym

allt ordnade sig! jag åkte o kollade soffa hittade en jättefin för endast 6000 kr sålde min gammla till grannen för 2000 så 4000 kr lånade jag av min pappa inga räntor kan betala av när jag kan!
    så fin o nöjd!

• amomentlikethis
    Anonym skrev 2008-08-28 20:41:08 följande:
    allt ordnade sig! jag åkte o kollade soffa hittade en jättefin för endast 6000 kr sålde min gammla till grannen för 2000 så 4000 kr lånade jag av min pappa inga räntor kan betala av när jag kan!så fin o nöjd!
    vad bra att det löste sig!
Svar på tråden delbetalning?