Hur får man en kille intresserad??
Hej allihopa.. jag har en liten fundering om hur killar fungerar *hihi* så ni killar som är här får jättegärna ge svar Men jag vet att det är mest tjejer här så jag vill gärna höra era erfarenheter oxå
Det är så här att jag börjat snacka med en kille på nätet.. å jag tycker han verkar intressant.. Men hur ska jag göra för att han ska tycka att jag är det då.. alltså vad gillar killar att prata om, alla har ju olika intressen jag vet..men finns det några säkra kort om vad som fungerar eller några absolut förbjudna ämnen, som går bort direkt..
Jag vill ju att han, kanske inte ännu men snart föreslår att vi ska ses eller iaf prata över tfn.. Men jag vill att HAN ska göra det för jag vill ju inte göra det ifall han inte är intresserad.. Vi har bara pratat 3 gånger ca 3h åt gången (msn)...
och han frågar inte så jättemycket, men han berättar ju och svarar på det jag skriver.. så det blir mycket att vi bara hamnar in på nått ämne å pratar om det (inte dirkekta frågor). Men jag känner ändå att jag frågar mest.. betyder det då att han inte är intresserad eller är det bara så killarna är?? Jag vet inte.. jag har ingen aning om hur det är att dejta och hur killar fungerar.. (kommer från ett mångårigt förhållande, och har aldrig hunnit dejta tidigare)..
Jag vet hur han ser ut och han vet hur jag ser ut (foton).. han har gått skola med mitt ex... så han vet att jag är klasskompisens ex.. å jag vet att han gått i exets klass Men vi har inte direkt något minne av varandra även om vi nog ha träffats nångång.. Småflirtar gör vi väl oxå lite.. men inte överdrivet.. å jag tycker det är ganska skönt för jag vill ändå ha det här på ett seriöst plan..
Dessa funderingar låter kanske banala men jag vill verkligen ha en chans på det här.. vill inte sabba det och skrämma iväg honom för att jag inte vet vad jag ska prata om :(
Hjälp mig!!!! /kärlekstörstande tjejen *hihi*