• Mimic

Små röda utslag på magen

Har haft någon röd prick på magen ett bra tag. De har nu ökat i antal sista veckan och sitter överallt på magen. De kliar lite och ser inte så kul ut Ledsen Vad är det för något? Har inte bytit tvättmedel, duschcreme mm så kan inte vara någon allergisk reaktion.

• Svar på tråden Små röda utslag på magen
  • Vill Nu

bältros? har haft de.. kliade och va Inte skoj =(

• Mimic

Får man inte stora röda fläckar av bältros? Dom prickarna jag har är minismå, en del har lite vätska i sig.  

• Vill Nu

nää, tror inte de. hade dock detta när jag var typ 10.. men tror inte dom var så stora (inte i mitt minne iaf) =)

• vickeviran

Jag har oxå fått röda prickar som kliar lite på magen... ser nästan ut som små finnar, tror det har att göra med hormoner... Är i vecka 37 nu och första prickarna dök upp för några veckor sedan...

• Kajak

hårsäck inflammation???

Annars kan jag inte komma på vad det kan vara??? men ring gärna till MVC o fråga dom eller till vårdupplysningen o kolla om dom har aning om det????

• Puppy5

Jag har också små röda prickar, ser lite ut som finnar utan det gula...kliar lite, men inte jättemycket. Är i v 27. Har dock utgått från att det är hormon-plitor eller liknande och inte oroat mig nått värst...Men återkom gärna om du får reda på vad det är

• Mimic

Tack för era svar. Det är nog som ni säger men ringer bm imorrnbitti. Är i v38 så det kanske är hormonrusning nu in i det sista.

Svar på tråden Små röda utslag på magen