• Jossa 79

TV-serien Rent hus

Sitter just nu och tittar på TV-serien Rent hus på TV4.

Är det någon mer än jag som blir ruskigt irriterad på de totalt handlingsförlamade människor som medverkar?

Hur kan man överhuvudtaget låta det gå så långt?!??!?!?!

Fy vilket snusk.....

• Svar på tråden TV-serien Rent hus
  • April Mamma

Såg inte dagens avsnitt..men såg förra veckan....

Det e helt sjukt hur man kan leva så där....men oftast så beror det ju på mer/annat än bara lathet..
    Men visst är det äckligt med alla djur,damm och skit.

• Tussen 2008

Det är groteskt! Och hur kan man med att visa upp det i Tv? Visst att man kanske har det lite stökigt ibland Men att bara låta skiten ligga? Blir äcklad av det programmet,skulle inte vilja sitta och äta samtidigt som jag tittar på Rent Hus iaf

• The flower 1
    Svar på #2
    Jag skulle skämmas om jag var de som ställde upp! Fy, vad snuskigt!
  • skvimpen

Jag tycker tanterna är helknasiga, dessutom tror jag att det är tillgjort, jag tror inte att det finns speciellt många som lever sådär utan de har nog piffat till med lite extra prylar och smuts!

• vernis
    skvimpen skrev 2008-08-29 13:14:36 följande:
    Jag tycker tanterna är helknasiga, dessutom tror jag att det är tillgjort, jag tror inte att det finns speciellt många som lever sådär utan de har nog piffat till med lite extra prylar och smuts!
    Nej det finns såna som bor så.. unga som äldre
  • m00nfl0wer

Instämmer!
    Hon med stora hunden Rex, det var ju skitit som satan där hemma. Ägarens beteende var helkonstigt också, som att hon försökte spela förvånad och så fnittrade hon så mycket. Och hon väldigt ren ut själv, henne kläder och så. Såg ganska fejk ut, inte allt men lite. Hmm..

Har sett flera avsnitt och försökt notera deras beteende, väldigt mycket luktar fejk.

Dessutom tror jag att väldigt många har dold smuts som inte går fort eller som man inte ser. Jag städar ofta, men ändå är det lite smutsigt. Orka vara pedantisk. Man blir ju bara sjuk om det är för rent.

skvimpen skrev 2008-08-29 13:14:36 följande:
  • Jossa 79

Tror inte heller det är "tillpiffat" med extra prylar och smuts.....

• pyttanopysen

Jag läste om att de som deltar skrivit på kontrakt om att inte göra nåt i hemmet på två veckor före inspelningen.

• Jossa 79

Två veckor är ju ganska kort tid i detta sammanhanget. SÅ skitet blir det ju inte på två veckor.....

• Blåbärspaj

ja det finns folk som har så..tror man ger upp.
    men det har säkert annat som spelar in.man kanske är sjuk eller har andra familjeproblem.då brukar huset komma sist och man bryr sig inte längre.

• Rymdtroll

Jag har varit i hus och lägenheter där det såg lika illa ut. Till och med värre i något fall. Och väldigt många som inte har det så illa, men bra mycket skitigare än vad jag någonsin haft det. Och jag är INTE pedant.

• vernis

Varit hoss folk där man undra jaha vad ska jag sitta någong ställe här nej står med skorna på...

• skvimpen

Det finns säkert sådana som lever i riktiga svinstior men jag tror inte att det är de som ringer och anmälers sig alternativt går med på att bli anmäldra till serien!

Svar på tråden TV-serien Rent hus