• Anonym (sambo)

Ingen utlösning?? Eller bara lite???

Hej!
    Vill vara anonym för att det är lite känsligt för min sambo....

Vi fick utslag på ÄL-stickan och hade sex. Min sambo slaknade lite på slutet och upplevde väl ingen underbar orgasm direkt, blev lite så där snopet, sånt som händer. Men han är inte säker på att det kom nåt och efteråt, när det brukar rinna ut som en flod ur mig, det gjorde det inte. Kom bara en del genomskinligt sekret och jag vet ju inte, det kanske kom från mig.

Kan det kommit sperma ändå, lite i alla fall? Måste det alltid vara mycket och vitt/beige.Kan det vara lite och genomskinligt. Om det bara kommer en eller två ml kanske det inte rinner ut? Eller kan det vara så att det inte kom nåt alls, han hade väl en pytteorgasm i alla fall, men inte så bra....vad tror ni?
    För sen tar det väl några timmar för att spermierna ska bli fruktsamma igen, så man kan väl inte bara ge sig in i det igen???

Eller är det vanligt att det inte kommer nåt överhuvudtaget??

• Svar på tråden Ingen utlösning?? Eller bara lite???
  • AnnaGBG

Stört omöjligt för oss att svara på.... Men gäller det bara en gång eller är det alltid så? Din kille får väl helt enkelt onanera och kolla om det kommer något...

• Snossan

Sägs väl att varannan dag så är spermierna som bäst men det är väl bara påt igen!!

Tror att män har en vätska som du kan se som en liten droppe när din sambo är kåt med stånd som "rensar" innan utlösning, det är inte sperma men du kan inte vara helt säker på att det inte fanns med några rackare..tycker ändå att din kille borde veta om han fick utlösning.. Kör på för fulla muggar är mitt tips!! Lycka till i bebis verkstan och försök ha det bra oxå!!

Svar på tråden Ingen utlösning?? Eller bara lite???