• Rosie74

Babytravel Milano??

Hej!
    Jag är ute efter en smidig vagn med vändbar sits.
    Kollade på babytravel compakt, men såg att den är ganska tung.
    Jag kommer inte in på babyproffsens sida och kan läsa om babytravel Milano, någon som vet ifall den har vändbar sits och vad den kostar.
    Vill ha en något sånär billig vagn, då den enbart ska användas extra utöver vår syskonvagn.

/Rosie

• Svar på tråden Babytravel Milano??
  • CLT

Den kollar jag oxå på! Väljer mellan den o en begagnad Teutonia Fun...Ska åka till Babyproffsen o klämma lite tror jag!
    Hur som helst, Milano har vändbar sittdel, har två små rörliga hjul fram, finns bara i svart o kostar 2495:-!
    Ganska lik Teutonian...

• CLT

En nackdel att köpa den nu är ju att man blir "test-kanin"...

• Rosie74

Milanon är snygg....jag får nog också åka och klämma och känna lite.
    Jag var ute efter en lite billigare sittvagn, med vändbar sits. Helst en babytravel eftersom jag redan har köpt en åkpåse i babytravel då vi även har syskonvagn i detta märke...

Nåja, får nog åka och kolla lite på babyproffsen.

Kram!

• väduren29

vi köpte en i förrgår vi är jättenöjda!!!

• solstrålen80

jag köpte en emmaljunga 360 istället och är nöjd me den

• ekarny

Vi har en Milano men råkade ut för en otäck sak och vill höra mig för.
    Mamma min vände vagnen och körde den bakåt för solen lyste i dotterns ansikte. Vi har också kullerstenar i hela innerstan och små små diken lite längre ut på sidorna. När min mamma skulle över ett såt dike för att gå in i en butik så välter vagnen!!
    Är den för lätt? Har vid andra gånger kännt att framhjulen typ "förvinner" under vagnen när jag ska upp för små backar. Tex vid trottoarer.
    Är det ett fenomen som de flesta med svängbara hjul kan känna igen eller är Milanon en "för" lätt vagn? Är så kär i den men min dotters säkerhet går absolut först!

¸.?°´¯) Älskade underbara Familj (¯`°?.¸
  • solstrålen80

har ingen milano men andra vagnar ned snörr hjul cerox 360 o babytravel....aldrig vart me om de...

ekarny skrev 2008-09-28 22:31:45 följande:
    Vi har en Milano men råkade ut för en otäck sak och vill höra mig för. Mamma min vände vagnen och körde den bakåt för solen lyste i dotterns ansikte. Vi har också kullerstenar i hela innerstan och små små diken lite längre ut på sidorna. När min mamma skulle över ett såt dike för att gå in i en butik så välter vagnen!! Är den för lätt? Har vid andra gånger kännt att framhjulen typ "förvinner" under vagnen när jag ska upp för små backar. Tex vid trottoarer. Är det ett fenomen som de flesta med svängbara hjul kan känna igen eller är Milanon en "för" lätt vagn? Är så kär i den men min dotters säkerhet går absolut först!
Svar på tråden Babytravel Milano??