vill bara skriva av mig lite.....
Min sambons syster tillika min bästa vän träffade en helt underbar kille för 4månader sen, allt har varit jätte bra. För ca 1 år sen lämnade hon ett väldigt stormigt destrktivt förhålande med en kille som slog och hotade henne, så hon var värkligen värd att äntligen få träffa och vara lycklig med en kille. Pojkvännen och hans kompisar har som tradition att bara åka i väg killarna till öland på midssommar, det gjorde dom även i år. På vägen hem så somnade hennes kille vid ratten, och utanför kalmar krachade han och kompisarna med bilen. Hans vänner fick lindriga skador men han själv ligger nu nersövd på nervkliniken i uppsala och är förlamad från bröstkorgen och ner. Hon är 21 och ska nu bestämma vad hon vill göra om hon vill stanna hos en kille som aldrig mer kommer att kunna röra sig, eller lämna honom mitt i allt hans svåra. Jag och hennes bror har bestämt att stötta henne vad hon än väljer. Känns så hemsk att inte kunna vara hos dom på sjukhuset, men jag har ju min lilla familj nu som jag måste ta hand om.