• Tilda Troll

Sjuksköterskeprogrammet H08 Högskolan Dalarna (Falun/Distans)

Alla vi som kom in och nu kämpar på i Falun =P
    här kan vi prata och Tipsas lite =))

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-28 23:14

www.du.se/ - Högskolan Dalarna

samtal.du.se/ - Marratechportal

fronter.du.se/ - Fronter login

• Svar på tråden Sjuksköterskeprogrammet H08 Högskolan Dalarna (Falun/Distans)
  • Tilda Troll

Nu har jag startat tråden iaf, får väl fixa till lite sen om vi behöver nå länkar eller något =P

• Mama Law

MUAHHHH jag hittade hit jag med nice nice

Med lite Vilja, Våld och Vasselin går allt!
  • Peand

Och här kommer jag Skrattande
    Har kommit hem, ätit mat och hunnit gosa lite med barnen. Men nu är det mamma tid framför datorn.

Tack alla ni underbara som har gjort min första vecka på högskolan till en helt underbar upplevelse. Ser verkligen fram emot de kommande tre åren....

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra - jag har tron på mig själv på min sida
  • Peand

Morrn på er!

Här hemma fick jag sovmorgon till halv nio - Äntligen!
    Nu efter lite frukost är det dags att fixa till sig och dra till Nora på marken. Japp, det är "tre små gummor skulle ut och gå..." marken i dag. Och jag ska köpa marknadsgodis.....
    Sen blir det kalas för en släkting på eftermiddagen, med andra ord, inget pluggande idag inte.

Ha en underbar dag och gör inget som jag inte skulle göra Skrattande

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra - jag har tron på mig själv på min sida
  • VärstaGrymmaTjejen

Gomorron!
    Nu har jag också hittat hit!
    Barnen vaknade för två timmar sen, men jag var så totalt utmattad så det gjorde ont att öppna ögonen. Nu puttrar iaf kaffet i bryggaren och jag gör mitt bästa för att inte snegla mot sovrumsdörren. JAG ÄR HELT SLUT!!
    Men jag är fortfarande overkligt glad för att ha kommit in, och jag vill tacka alla er underbara människor som har gjort min första vecka så rolig. Detta klarar vi ju hur bra som helst, eller hur!?

Petra >> Ha så kul i Nora, och ät ett par kilo godis åt mig! Kram på dig vännen!

• Tilda Troll

hallå ja!
    det har verkligen vart en helt underbar första vecka och det har vi nog alla en ENORMT STOR DEL I! tack alla ni =) tänk att vi är så fantastiska att vi kom in,och tänk att vi har hittat varandra! trodde aldrig det skulle bli så här roligt att plugga =P ta hand om er och ha en jättebra helg så ses vi om nån vecka!

kram på er allihopa!

• Mama Law

Hej tjejer...

Hoppas att allt är bra med er!!!

Ja ni ska ha ett stort tack för en jättebra vecka i falun, och tack för att ni tog hand om Karolina igår eftermiddag hon va jätte tacksam för det!!!!

Har ni sett att det kommit ut info på fronter om nästa kurs redan tur att man i stort sett redan har all litteratur......

Näää nu vankas det mat men vi hörs och ses snart igen....

NI ÄR BARA BÄST TJEJER!!!!!

Med lite Vilja, Våld och Vasselin går allt!
  • Peand

Hej goingar!

Så sitter man här igen. Helt slut efter en dag på marken och sedan firande av släkting. Gissa hur många gånger man har fått berätta hur denna vecka har varit? Hela släkten var ju där och ville veta. Och det är med ett stort leende jag berättar om veckan. WOW alltså!

Just nu kliar det i fingrarna att få börja jobba. Huvudet svämmar över med ideer om hur jag ska skriva, vad jag ska skriva och hur jag ska lägga upp det hela. MEN jag har bestämt mig för att vara ledig denna helg och börja på måndag. Behöver känna ledighet. Men jag kan nog inte låta bli att dra ut lite åhörar kopior på Fronter och sätta i
    fina pärmar Skrattande

Wenche - Hälsa Karolina att det var en självklarhet, tror allt att jag "talar" för oss alla som fick äran att vara tillsammans med henne i går eftermiddag. Och hälsa henne att hon måste skaffa ett konto här inne också Flört Har en känsla av att det kommer bli många härliga diskussioiner här inne mellan täffarna i Falun....

Svar på tråden Sjuksköterskeprogrammet H08 Högskolan Dalarna (Falun/Distans)