• iwantababie

Varför tror jag att alla ljuger för mig?

snackat med en jättegullig kille nu iflera dagar i sträck, senast idag så hade han hört av sig två ggr...det ena meddelandet avslutat med puss från hans sida och det andra med kram. I det sista med så sa han att han inte visste om vi hördes ikväll för att han var trött, och gav mig en förklaring till varför han var dt...men varför känner jag då som han ljuger för mig? Tror inte att han är en sån kille men varför blir jag så nere och får tankar som att "han ljuger, han vill inte snacka med mig mer" osv...men å andra sidan varför ger han mig förklaringar på varför han e trött om han inte bryr sig? Och varför hör han av sig om han inte vill prata med mig? Jag är nog knäpp...

• Svar på tråden Varför tror jag att alla ljuger för mig?
  • iwantababie

+ att jag blir så besviken när han inte är online...fast jag vet att det finns förklaringar och allt inte kretsar runt mig! Jag är en rationell människa egentligen...därför stör det mig att när jag väl träffat nån som jag vill veta mer om, någon jag inte kan sluta tänka på, att jag håller på med dessa tankar!

• Anonym

jag är precis likadan. mina tankar äter upp mig, har alltid vart så. jag har anorlunda tänk än vaniga människor och mer misstänksam.

• Anonym

Kan ju bero på om du blivit sviken många ggr förut.

• iwantababie

ja det har säkert med saken att göra...men det driver mig till vansinne =(

Svar på tråden Varför tror jag att alla ljuger för mig?