Brun-utan-sol tabletter?
Vill höra om det är någon som använder det och kan rekomendera det.
Har hört att det ska hjälpa innefrån och motverka bränd hud men oxå ge en fin färg?
Någon som anväder? vad kostar det? och vart köper ni detta?
Vill höra om det är någon som använder det och kan rekomendera det.
Har hört att det ska hjälpa innefrån och motverka bränd hud men oxå ge en fin färg?
Någon som anväder? vad kostar det? och vart köper ni detta?
Min syster har testa sånna och hon tycker att dom funerade.
Oj, sorry för alla stavfel. *S*
Finns det verkligen tabletter som man blir brun av??? Hur lång tid tar det?
Min syster åt dom när hon var utomlands. Alla utom hon (som vanligtvis brukar bränna sig) brände sig i solen.
Solarin funkar för en kompis till mig, motverkar solkeksem också. finns i hälsokostaffär
Man kan visst äta jättemcyket morötter också
fler som har erfarenhet av detta?
Jag käkar sådana, Solarin heter sorten jag äter just nu (finns att köpa på hälsoaffär).
Det innehåller mest betakaroten som aktiverar pigmenteringen och gör att man (iaf jag) blir brun snabbare och mer än vanligt.
Innehåller även lykopen som är en antioxidant och lite andra vitaminer m.m. Det du i första hand tittar på när du jämför olika märken (kan vara stor prisskillnad, så jämför deklarationerna) är egentligen halten betakaroten.
För mig gör det att jag blir brun mer och snabbare, jag känner att det är stor skillnad mot när jag inte ätit. Man ska alltså äta dem i kombination med solning. Börja äta minst ett par veckor innan och fortsätta efter sin "solperiod"
Just det, priset också Kostade runt 100-lappen för en paket som räcker en 2 mån
a great =) men inte ska det väl vara några problem att äta detta när man är gravid? så sugen på att testa det här nu =)
*puff* medan jag väntar på svar om användning+grav.
jag var till ett sånt där hälsokost apotek, och de avråder från att använda under grav, men att det är upp till en själv, finns inget bevisat än så. upp till en själv som sagt, men efter att ha snackat med henne så kan jag gått vänta ett par månader. men sen jäklar ;)
fråga hellre bm kanske?