känner mig så förvirad, behöver råd.
känner mig så ledsen idag. Har försökt få till syskon till våran son nu i 2 år, han är snart 4 och inget har hänt. För ett år sen var vi på utredning och de hittade inget och sen i våras ha vi gått privat och på första besöket gjorde han ett ultraljud och såg flera äggblåser och sa att jag kanske inte har ägglossning och sa då att det kanske var pco liknade och gav mig pergo tabletter som jag skulle äta fyra månader och samtidigt tempa. Jag fick mens som vanligt ( jag har ca 32 dagar och regelbunden) men ingen temp höjninhg. jag ringde efter två månader och sa det men han tyckte inte vi behövde göra ultrljud för att kolla upp att jag hade ägglosning utan det trode han för att jag har regelbunden. nu har jag ätit i fyra månader och inget hände och i går ringde han upp mig och sa att det var ingen ide att öka dosen då han var säker på att jag har ägglosning så nästa steg blir ivf.
känner mig så ledsen och orolig för det. Vet ju inte äns om det kommer funka hur stor chans har man?
TYcker det är så konstigt för på ultrljudet så kunde jag också se att det såg ut som flera äggblåser men jag har inte sett eller hört det idigare förutom en gång tididgare då jag var 20 och gjorde en undesökning och då sa den doktorn samma sak att jag hade flera åggblåser och kanse skulle få svårt att få barn. Hur kan man ibland ha flera såa tt det ser ut som pco likande och ibland inte?