• Miss E

Lager 157 utanför Borås.. Finns det BILLIGA bra kläder för gravid och bebis där?

Ja, som frågan lyder!

Var på Ullared och kan inte säga att jag hittade så mycket kläder till mig och vill hitta mer nu då magen växer.

Så ni som varit där, finns det mycket o välja o vraka på? =)

• Svar på tråden Lager 157 utanför Borås.. Finns det BILLIGA bra kläder för gravid och bebis där?
  • Caranlachiel

Ska dit idag. Kan rapportera ikväll/imorgon förmiddag hur det ser ut.

Vecka 11 - and counting!
  • NeMeAr

har köpt massor med barn/bebis kläder där.. kan inte komma ihåg om jag sätt några mammakläder... men barn/bebiskläderna var billiga iaf...

Mamma till väldens goaste pojkar Neo 030622 och Melvin 060905
  • Miss E

Caranlachiel - Mocklis!!!! ;)

Gör så :) Väntar tåligt p rapporten ikväll =)

Neme - ok!! Va bra! Då får jag nog puscha på min stackars pojkvän o se om vi kan åka dit :)

• Tiiah

Jag hittade inga mammakläder där alls. Fanns en del rymliga tunikor man kunde tränga sig in i dock...

• NeMeAr
    Tjejen24 skrev 2008-08-29 13:25:11 följande:
    Caranlachiel - Mocklis!!!! ;)Gör så :) Väntar tåligt p rapporten ikväll =)Neme - ok!! Va bra! Då får jag nog puscha på min stackars pojkvän o se om vi kan åka dit :)
    tycker jag att du ska göra.. haha.. de ha bra herr/killkläder med kan du locka honom med... haha... fast barn och dam/herrbutikerna är åtskilda ligger med gångavstånd ifrån varandra iaf.
    Sen finns det andra butiker med outlet runt om med.
    Mamma till väldens goaste pojkar Neo 030622 och Melvin 060905
  • Miss E

Tiiah - Ah ok....

Jag som fasikken inte hittar brallor nånstanns i hela gbg under 700kr :S

• Caranlachiel
    Tjejen24 skrev 2008-08-29 13:27:54 följande:
    Tiiah - Ah ok....Jag som fasikken inte hittar brallor nånstanns i hela gbg under 700kr :S
    Behövar också byxor. Mina föräldrar bor 2 km från Gällstad så det är därför jag ska dit idag (passar på när jag hälsar på dem). Åker till Ullared nästa helg så ska leta där också, men verkar rätt mörkt. Sista alternativet blir att åka till Göteborg och leta. Där finns ju lite vettiga mammaklädesbutiker iaf!
    Vecka 11 - and counting!
  • Miss E
    Svar på #7
    Har faktiskt inte varit inne i mammakläderbutikerna här i gbg om jag ska vara ärlig.. Bara typ LIndex, Hm o Kappahl och dom SUGER på barnkläder och mammakläder speciellt....

Men imorgon skall vi ut och lura på stan, så vi får se vad vi ramlar över...

Hittade i princip bara en gravidkjol på Ullared, och det enda som var bra där, var alla babySAKER, inte kläderna ennligt mig.

Men ett litet tips om du skall till Gbg, åkt till hållplatsen SVINGELN och gå in i babyaffäer BYTINGEN, jisses vad billiga kläder dom har där i allt ifrån nyfött till 2-3åringar :)

Köpte där idag ett helt star-joggingdress samt en body det står "älskling" på, allt som allt 95kr =)
  • Caranlachiel
    Tjejen24 skrev 2008-08-29 13:41:11 följande:
    Svar på #7Har faktiskt inte varit inne i mammakläderbutikerna här i gbg om jag ska vara ärlig.. Bara typ LIndex, Hm o Kappahl och dom SUGER på barnkläder och mammakläder speciellt....Men imorgon skall vi ut och lura på stan, så vi får se vad vi ramlar över...Hittade i princip bara en gravidkjol på Ullared, och det enda som var bra där, var alla babySAKER, inte kläderna ennligt mig.Men ett litet tips om du skall till Gbg, åkt till hållplatsen SVINGELN och gå in i babyaffäer BYTINGEN, jisses vad billiga kläder dom har där i allt ifrån nyfött till 2-3åringar :)Köpte där idag ett helt star-joggingdress samt en body det står "älskling" på, allt som allt 95kr =)
    Bra tips - tack!

Jo det är mest bebissaker vi är ute efter i Ullared, men tänkte kika kläder också.

Lindex och KappAhl har jag hört slutat med sina mammakläder - Lindex har nåt enstaka plagg bara. H&M blev jag också väldigt besviken på.

Här är länkar till tre mammabutiker jag tänkt besöka i Gbg om du vill kolla:
    http://www.mammaklader.o.se/
    http://www.lovelymama.se/
    http://www.mums.se/
    Vecka 11 - and counting!
Svar på tråden Lager 157 utanför Borås.. Finns det BILLIGA bra kläder för gravid och bebis där?