• MakkaPakka

Toaletter med skötbord i Östersund

Skall på besök i Östersund om ett par veckor och undrar nu vilka restauranger och butiker som har skötbord där?
    Har förstått att det inte är alla ställen som har. Man är ju beroende av det som blöjbarnsförälder...

• Svar på tråden Toaletter med skötbord i Östersund
  • La Lola

Domus lär nog ha...Thörners har (café)....sen är jag inte så himla insatt för har jag saknat skötbord så har jag bytt i vagnen.

//3 år tog det - jag ska bli mamma igen
  • La Lola

Om det är ok så kan jag lägga in denna tråd i våran jämtlandstråd så får du säkert en massa svar för där finns många med små blöjbarn.

//3 år tog det - jag ska bli mamma igen
  • meh

Ja, på Domus finns det (kostar 5 kr) och Törners café. Sedan finns det även skötbort på Starlanders, Corner café, Åhléns (5 kr), Mc Donalds och tror även att det finns på Lime (uppe på Domus och kostar också pengar).

Sedan säger jag som Lola, har det inte funnits, så har jag bytt i vagnen, men det beror kanske lite på hur stor barnet är

~ Marie, mamma till charmtrollen Erik, 050601 och Emilia, 080517
  • IrenerI

Tehuset har också skötbord. Fikar man itne kostar de 5:-

• IrenerI

Jo babyproffsen har väl också.

itne = inte

• Arctura

Om man ska handla mat så har coop forum uppe vid Lillänge skötbord, och det kan man ju även låna, i fall man handlar på andra butiker i Lillänge!!

• minängel

På Kärnan finns det oxå ett skötbord, kostar 5 kr.

• Ylwis

på willys, okq8 körfältet, granngården och alla de ställen du fått tidigare. annars har jag bytt i vagnen eller lagt ut ngt mjukt på golvet i en vanlig toalette.

Svar på tråden Toaletter med skötbord i Östersund