• bennys babe

barnkalas för vuxna vad tar man på sig?

Har fått en inbjudan till ett "barnkalas" för vuxna. Det blir säkert jätteroligt men vad ska jag ha på mig tycker ni? Blöja är obligatoriskt stod det i inbjudan. Men man måste väl ha något mer än blöja... *S* Och hur ska jag få min kille att vilja följa med? (Misstänker att han tycker att det är pinigt.)

• Svar på tråden barnkalas för vuxna vad tar man på sig?
  • MrsHawkins

Strumpbyxor, alt sockiplast, kjol, o randig tröja? Flätor i håret eller tofsar?
    Killen kan tex ha hängslen på byxorna o kortärmad tröja, kanske med en bil på.

• Åke Vilse

Solhatt!
    Trosor med volang - ankstjärt
    Skallra
    Polkagrisklubba eller stor napp
    Snuttetrasa

• bennys babe

Strumpbyxor är ju helt okej. *S* Sockiplast också men var hittar man sådana i storlek 38?

Kanske lite prinsessigare?

Men det var bra tips.

• bennys babe

ankstjärt och solhatt!!! *S* Så puttenuttigt. Det vill jag ha.

• sannamamma

Prinsessklänning med puffärm och spetskrage, kort så blöjan syns, knästrumpor, lackskor, knytbandsmössa eller liten hätta med volang. Maken bör ju ha en sparkdräkt typ. *S*

• elims

en såndär polis T-shirt som småpojkar har till din kille vore kul
    men de finns säkert inte i stora storlekar...
    eller en t-shirt med "mammas pojke" eller "I hjärta mommy" på!

annars, en accesoar till dig: dockvagn + docka!

• Zun

Uoah - jag skulle nog aldrig våga gå på ett sådant kalas Vad är nöjet? Det skulle bara kännas obekvämt och ........ faktiskt lite kinky på ett dåligt sätt.......

• sannamamma

Det är bra! Dockvagn är kanon. Och så nappflaska med vin i.

• bennys babe

Jamen det är väl kul att få leka lite och äta grönfärgat potatismos och korv och "vara barn igen". *S* Jag tycker det ska bli kul. Och kinky fattar jag inte Zun, kompisarna som bjudit in är nog så okinky man kan vara.

• sannamamma

Du kan få blöjor av mig. Jag jobbar i äldreomsorgen. Jag tror till och med att vi har såna där gamla snibblöjor och plastsnibbar nere i blöjförrådet. Annars har vi ju tena alltiett. Jättesöta!

Svar på tråden barnkalas för vuxna vad tar man på sig?