• Thulo

Skip hop dash vs Skip Hop Duo

hej undrar om någon kan hjälpa mig och tala om skillnaderna mellan Skip hop dash och Skip Hop Duo?

• Svar på tråden Skip hop dash vs Skip Hop Duo
  • Thulo

Jag ser ju att ena har lock och andra inte men tänkte om det finns några andra skillnader?

• Shea 1

Jag har iofs bara en Dash men jag tror att duo är större (?)

• fiamalm

Välj den med lock, annars regnar det in, dash finns i en deluxveriosn som är större, kolla på pippilotta.se.

(jag är jättenöjd med min dash)

• Thulo
    fiamalm skrev 2008-08-30 10:05:42 följande:
    Välj den med lock, annars regnar det in, dash finns i en deluxveriosn som är större, kolla på pippilotta.se.(jag är jättenöjd med min dash)
    lutar åt en dash
    men är det fler skillnader på "vanlig" dash och deluxe versionen?
  • fiamalm
    Thulo skrev 2008-08-30 18:17:52 följande:
    lutar åt en dash men är det fler skillnader på "vanlig" dash och deluxe versionen?
    Den ska vara större, axelremmen ska man inte behöva ta av om man vill använda den andra hänganordningen på vagnen, finns säkert nån mer skillnad. hade köpt den idag iallfall, den fanns inte för ett år sedan. Gå in på pippilotta.se så står det mer om den där.
  • KasperSixten

det regnar in i dashen oxå.....har den och så fort det regnar blir skötdynan blöt (den ligger i ett extra fack på baksidan). för att inte tala om i vintras när det snöade och det var en snödriva i väskan.

älskar verkligen min skiphop men den har sina nackdelar.

• KasperSixten

det regnar in i dashen oxå.....har den och så fort det regnar blir skötdynan blöt (den ligger i ett extra fack på baksidan). för att inte tala om i vintras när det snöade och det var en snödriva i väskan.

älskar verkligen min skiphop men den har sina nackdelar.

• fiamalm

Förvisso blir skötdynan blöt, men den anväder vi ändå aldrig, annars har jag lärt mig att det beror på hur mycket man packar i väskan, har inte märkt att våra grejer blivit blöt, om så är fallet kan man alltid lägga en handduk överst i väskan.

Svar på tråden Skip hop dash vs Skip Hop Duo