• Anonym (jag)

billig bra DILDO

var hittar jag en billig bra vibrerande dildo??

jag förstår att man kan hitta det på internett men var??

snabba svar :)

• Svar på tråden billig bra DILDO
  • Anonym (jag)

kan man väl inte

• Anonym

jo det finns under kategorin övrigt intimleksaker

• Musslan

Apoteket säljer ju dildos nu.

• Anonym (Clone)

Själv köpte jag en Clone a willy 369 kr på Teknik Maasinet. Då måste du ju ha nån som får vara modell såklart...

• Anonym

Vi brukar köpa på www.martinhsop.se

Har två dildos därifrån och dom fungerar bra! inte så farliga i pris heller.. mellan 150-200

• Anonym

Ja har testat den och den är super =) Har testat med både varm och kallt vatten, men föredrar varmt vatten.
    Anonym (buppsi) skrev 2008-08-30 13:20:10 följande:

Oj vad billigt! Nån som har testat det? Är den bra?
  • Lis Alm

Jag har också testat den och den är helt okej, absolut till det priset.
    Kul att man kan variera med kallt och varmt vatten, eller helt utan vatten.

• Anonym (jag)

oj ja de var billigt men bestälde en igår innan jag fått några svar hahah kan inte hålla mej har facktiskt aldrig provat en dildo!!
    haha

• Anonym (rea)

såg på tradera nu att en försäljare har rea på sina grejor jätte billigt

• Anonym (??)

Försökte beställa på lustjakt.se och det står att frakten alltid levereras med posten och blir 39 kr under två kilo samt att man kan betala innan.

Fick bara upp alternativ postförskott och faktura och att skicka med posten skulle kosta 125 kr!! För två små grejer..
    Annars var det med "schenker", då blev det 39 kr, någon som vet vad det innebär? Vart ska man hämta då?
    Och hur gör man för att förskottsbetala? Är smidigt att betala direkt med kort ju..

• Anonym (haha!)

Den där Clone a willy lät ju kul... Kanske nått man skulle skicka en blivande brud å köpa på möhippan...

• Lis Alm

Schenker har utlämningsställen precis som posten (brukar vara någon bensinmack eller liknande)
    Så det är mycket förmånligare att välja Schenker.

Anonym (??) skrev 2008-08-31 17:14:19 följande:

Försökte beställa på lustjakt.se och det står att frakten alltid levereras med posten och blir 39 kr under två kilo samt att man kan betala innan.Fick bara upp alternativ postförskott och faktura och att skicka med posten skulle kosta 125 kr!! För två små grejer..Annars var det med "schenker", då blev det 39 kr, någon som vet vad det innebär? Vart ska man hämta då?Och hur gör man för att förskottsbetala? Är smidigt att betala direkt med kort ju..
  • Anonym (??)
    Lis Alm skrev 2008-08-31 21:04:29 följande:
    Schenker har utlämningsställen precis som posten (brukar vara någon bensinmack eller liknande) Så det är mycket förmånligare att välja Schenker.Anonym (??) skrev 2008-08-31 17:14:19 följande:

Men hur vet man var man ska hämta grejerna isåfall?

Med posten kan jag välja mellan två, bla ett ica här jättenära, är det långt till schenkerutlämningsstället så är det för min del värdelöst för jag har ingen bil..

• Lis Alm

Jag tror att Schenkers hemsida anger utlämningsställen, men jag är inte helt säker.
    Kikade på Privpacks sida och hittade följande där du kan fylla i ditt postnr och se var dina utlämningställen finns:
    www.schenkerprivpak.se/servlet/se.ementor.econgero.servlet.presentation.Main&data.language.id=1

Anonym (??) skrev 2008-09-03 13:38:04 följande:

Men hur vet man var man ska hämta grejerna isåfall?Med posten kan jag välja mellan två, bla ett ica här jättenära, är det långt till schenkerutlämningsstället så är det för min del värdelöst för jag har ingen bil..
Svar på tråden billig bra DILDO