Vilka är Era värsta felsägningar?
Med anledning av en utmaning så fick jag svara på vilka mina tre värsta felsägningar är. Vilka är Era? När har ni öppnat munnen vid fel tidpunkt eller då det har kommit ut något helt annat än det man menade?
1. Runt milleniumskiftet så frilansade jag lite och skulle då få till en träff med Lars Winnerbäck ( Ja, han gav intervjuer då...). Allt gick bra tills jag kallade honom Lars Vinterdäck, något som jag panikartat hade tänkt att jag ABSOLUT inte fick, då redaktören hade skojat om det innan.
2. Jag har gjort det klassiska förbjudna misstaget, nämligen kallat mannen jag hade sex med för fel namn. Kallade James för Jimmy. Det var ju sådär populärt...
3. När jag precis hade flyttat till USA var jag en sopa på engelska. Jag gjorde nog ALLA klassiska misstag man bara kan. Typ "Thank the kock for the dinner" "
Det värsta var då jag skulle hålla min väns bebis som nyss käkat och sa: "I can rape the baby" eller då jag arbetade extra som servitris för att få in stålar och sa till ett gäng Armaniklädda affärsmän och höll upp en flaska vin: "Does anyone want the slut"...
Nå, vad har ni sagt för felsägningar?