• Bempa

Röd/orange aura?

Jag jobbar som skolfotograf, o idag, för första gången nånsin har jag fått en "aura" på bild. Lärarna stod o gapade, o jag tyckte att det var så häftigt.
    Killen som hade auran ville veta vad den innebar, o jag får väl erkänna att jag inte har en susning.
    Så ni som kan o förstår er på sånt, kanske kan hjälpa oss

Håller på att fixa bilden så jag kan lägga ut den ev....

Om du inte KAN fota, så låt för helvete bli att sno andras!
  • Svar på tråden Röd/orange aura?
  • Bempa

Beskar fotot, men tyvärr så kändes det inte lika uppenbart nu. När man ser hela bilden så är det väldigt tydligt.
    Nu får jag givetvis inte lägga ut dessa bilder som dom är, men jag hoppas ni ser lite iaf

• Bempa

HIhi, bra om jag lägger in det också

Aura.jpg

• Mysan59

Vad häftigt! Men det där är väl en glad och positiv färg? Jag vet tyvärr inte...

• Bempa
    mumlin skrev 2008-08-29 22:05:52 följande:
    www.mirakelboken.com/Aura.htmlHittde detta.
    Nu har jag läst lite. Måste visa eleven detta. Han var ju helt chockad, men alla i klassen tyckte att det var så coolt
  • mm m

Häftigt och så tydligt!

Vi har sju huvudchakran och ett åttonde som vi öppnar upp med till andevärlden.

Varje chakra kopplas ihop med en färg, känsla och ett organ.
    Det finns två som kan ha två färger, det ena är baschakrat som kan upplevas som rött eller svart. Enligt den engelska mediumtraditionen.

Färgen orange kopplas samman med att bla ge energi åt fysisk aktivitet, livskraft och sexualitet.

Hoppas du fick lite fler svar, är de enda jag kan ge just nu.

Svar på tråden Röd/orange aura?