• Fille Fjonkan

Vill ha tips om bra och snygg skrivbordsstol.

Våra skrivbordsstolar är en sorglig syn och inte särskilt bekväma heller. Det måste åtgärdas. Men jag behöver tips, så att situationen inte är densamma igen om 1 eller 2 år. Har du en riktigt bra skrivbordsstol? Är den dessutom snygg? Vilken stol ha du i så fall? Var är den köpt? För vilket pris?

Länkar och bilder mottages tacksamt!

/ Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • Svar på tråden Vill ha tips om bra och snygg skrivbordsstol.
  • Fille Fjonkan

*puffar*

• Lingi

www.ilva.se/avdelning/kontorsmobler/75/kontorsstolar&pageno=1&sortby=seq&oldsort=seq&setpage=1&prpage=1000&submitItemsAPageChange.x=8&submitItemsAPageChange.y=10&submitItemsAPageChange=true
    Kanske något som skulle passa?

Köpte Trinity med högre rygg par veckor sedan. Vad som är snygg eller ej, vad som passar till vilken miljö är en smaksak. För min onda kropp denna stolen är bekvämt, för mej det är det som viktigast. Har inte heller hur mycket pengar som helst att betala för. För övriga friska familjemedlemmar är det ergonomin som viktigast. Min dotter sitter ofta på maxibollen vid datan.

• Fille Fjonkan

Tack för tipset! Där fanns en del snygga. Trist att det ska vara så dyrt med skrivbordsstolar. Det känns inte som någon rolig sak att lägga pengar på. Men jag antar att vi blir tvungna till det om vi vill att de ska hålla.

Svar på tråden Vill ha tips om bra och snygg skrivbordsstol.