• Vintersjäl

På jakt efter en lite roligare mössa! (matchande mössa till vuxen och barn)

Är trött på Lundmyr, PoP och alla andra mössor som man ser på var och varannan unge. Skulle vilja hitta någon som är lite annorlunda, men den behöver vara lite tunnare eftersom den ska användas nu under hösten.
    Jag har för mig att jag har sett en sida där man kan beställa matchande mössor till vuxen och barn, någon som vet vilken sida jag menar?
    Kom gärna med andra förslag!

• Svar på tråden På jakt efter en lite roligare mössa! (matchande mössa till vuxen och barn)
  • Vintersjäl
    Nogula skrev 2008-08-30 16:43:44 följande:
    Kolla på www.bymyhr.se
    Tack! Det var precis den sidan jag letade efter
  • Busbellan
    Vintersjäl skrev 2008-08-30 16:45:15 följande:
    Tack! Det var precis den sidan jag letade efter
    Vad bra, jag älskar de mössorna
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Vintersjäl
    Nogula skrev 2008-08-30 16:45:48 följande:
    Vad bra, jag älskar de mössorna
    Ja, dom var jättefina och med lite skojigare mönster
    Har du beställt någon själv?
  • Busbellan
    Vintersjäl skrev 2008-08-30 16:47:23 följande:
    Ja, dom var jättefina och med lite skojigare mönster Har du beställt någon själv?
    Inte till mig själv, men barnen har varsin. Passar lång tid också. Minstingen fick sin när hon var ca 7-8 mån, nu är hon snart 14 mån, men den passar lika bra än. Man får bara minska på den uppvikta kanten lite.
  • Vintersjäl
    Nogula skrev 2008-08-30 16:50:10 följande:
    Inte till mig själv, men barnen har varsin. Passar lång tid också. Minstingen fick sin när hon var ca 7-8 mån, nu är hon snart 14 mån, men den passar lika bra än. Man får bara minska på den uppvikta kanten lite.
    Hur tycker du storlekarna var? Jag läste lite nu och blev osäker... Min son har drygt 46 cm i hattmått och är 7 månader men stl 3 mån-1 år var 38-42 cm. Samtidigt känns ju 1-3 år väldigt stort, jag vet att min systerson som är 2 ½ år inte har samma storlek som min son
  • Busbellan
    Vintersjäl skrev 2008-08-30 16:52:05 följande:
    Hur tycker du storlekarna var? Jag läste lite nu och blev osäker... Min son har drygt 46 cm i hattmått och är 7 månader men stl 3 mån-1 år var 38-42 cm. Samtidigt känns ju 1-3 år väldigt stort, jag vet att min systerson som är 2 ½ år inte har samma storlek som min son
    Jag kommer ihåg att till dottern så bad jag henne sy upp mössan efter hennes huvudmått, så hon fick en storlek som passade.
    Så kolla ditt barns huvudmått och chansa på vad han kommer ha när mössa ska användas så syr hon upp den till dig.
  • Maria och Måns

jag gillar geggamojja sonen och mannen har brun/svartrandiga och jag har en rosa/rödrandig

Svar på tråden På jakt efter en lite roligare mössa! (matchande mössa till vuxen och barn)