• Dax

Någon som beställt registreringsskylt till barnvagnen från skyltexpressen??

Funderar på att beställa... Vad tyckte ni? Nöjda med kvalitén?? Hur lång tid tog det innan den levererades?

• Svar på tråden Någon som beställt registreringsskylt till barnvagnen från skyltexpressen??
  • Dax

Har man en fordonstokig man ska självklart även vagnen ha reg.skylt...! ;)

• Kluvenflicka

Jag har köpt där, leveransen tog ca tre dagar o skyltarna är jättefina..Vi har våra på barnens rum och inte på vagnen..

• Nixx

Det är vår plan också om nån skulle få för sig att ge bort en sån i present att ha den på rummet =)

• pulmones

Den var av väldigt bra kvalite! förvånansvärt bra tycker jag och snabb leverans

• Nixx

Därför att dels är det ett utmärkt sätt för någon obehaglig typ att få reda på barnens namn, och för det andra tycker jag det ser ganska fånigt ut.

Själv går jag inte omkring med en namnskylt till vardags.

• pulmones

Man kan skriva ett smeknamn. dessutom så pratar man med sitt barn och kallar det vid namn så det är ganska lätt att lista ut vad folk heter ändå. Det är ju inte så att de får automatisk vårdnad för att de vet namnet.

Men visst är skyltar larvigt, den köper jag. det tycker jag med men jag var tvungen att testa ändå haha!

Nixx skrev 2008-08-31 00:03:54 följande:
    Därför att dels är det ett utmärkt sätt för någon obehaglig typ att få reda på barnens namn, och för det andra tycker jag det ser ganska fånigt ut.Själv går jag inte omkring med en namnskylt till vardags.
Svar på tråden Någon som beställt registreringsskylt till barnvagnen från skyltexpressen??