• lillamuan

skulle du låta din hund slicka på din bebis i ansiktet 0-12mån?

om du har hund eller besöker nån som har hund.. låter ni dem slicka er bebis i ansiktet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden skulle du låta din hund slicka på din bebis i ansiktet 0-12mån?
  • Spicy woman

Ja hellre det än att mina föräldras hund ska morra åt min son. Hon är så rädd för bebisar och småbarn.

• lillamuan

kul att se hur folk resonerar.. själv låter jag min hund slicka på min dotter.. dem är världens bästa vänner.. skulle aldrig få för mig att hindra eller förbjuda min hund att pussa på henne

• Majsan70
    lillamuan skrev 2008-08-31 01:16:26 följande:
    bildbevis!
    HAHA! Underbar bild! Precis sådär har mina barn legat med mina hundar genom åren. Det ser verkligen supermysigt ut!
  • Erkens mamma

Jag låter inte hundarna slicka barnen i ansiktet mest för att jag tycker att det luktar illa om hundars saliv sedan vet man ju aldrig vart de har varit med tungan innan...

• lillamuan
    Majsan70 skrev 2008-08-31 01:17:46 följande:
    HAHA! Underbar bild! Precis sådär har mina barn legat med mina hundar genom åren. Det ser verkligen supermysigt ut!
    jaja ddetta är naturligtvis övervakat så att det inte ska spåra ur.. och det är inte hunden som spårar ur utan elin.. dem verkligen älskar varandra och elin AVGUDAR sin hund! ska jag då putta bort hunden när hon vill visa sin kärlek tillbaks? helt sjukt isåfall 
  • Queen70

nej det skulle jag inte. Jag gillar hundar men faktum är att de slickar sig i röven och äter de mest äckliga saker. Men skulle vovven komma åt med en snabb slick i ett obevakat ögonblick så skulle jag inte heller bli hysterisk och åka till sjukhus liksom.

Lite kul tråd med tanke på att en del blir smått hysteriskt över att en släkting råkat pussa bebben på munnen.

• Livshlädje

Jag har låtit dotterns reaktioner avgöra det - ibland tyckte hon att det var kul och då var det okej för mig oxå!

Om du inte kan njuta av det du har, hur skulle du då kunna vara lyckligare med mer?
Svar på tråden skulle du låta din hund slicka på din bebis i ansiktet 0-12mån?