• Lolagumman

Var ska jag köpa en liten ryggsäck till 1 1/2 åring

Jag skulle vilja köpa en liten ryggsäck till vår kille. Vi ska åka på ett flertal resor de närmsta månaderna och jag tänkte att han kunde ha en liten ryggsäck där han kan ha med några leksaker, nån liten bok och snuttefilten. Finns det nån bra shoppingsajt på nätet som säljer små ryggsäckar?
    helst inte med dödskallar, spiderman el dyl.

• Svar på tråden Var ska jag köpa en liten ryggsäck till 1 1/2 åring
  • Tant C

Vår flicka har en Mini-kånken från Fjällräven. Hur söta som helst och lagom storlek. Dock lite dyra kanske...

• KarinN80

När vi började resa med sonen köpte vi en lite resväska på hjul o sonen har älskat o dra denna väska o varit så stolt över sin egen väska . Köpte den i en vanlig väskaffär.

• icecreamy

Hörde av en kompis att Polarn & Pyret har en jättefin (med en "tvärrem" över mage/bröst så att det blir lättare för små att bära)

• The Bumblebee

Tradera kanske inte var vad du tänkte på - men där säljs många NYA ryggsäckar oxå:
    www.tradera.com/category.aspx

Toppen när man som jag söker figurer som är svåra att få tag på i butik, Dora Utforskaren t.ex. som mina barn älskar.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥ & ♥Elmer♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Lolagumman

tack för alla bra tips!!! en väska att dra verkar ju roligt... Men kanske inget han släpar på nån lägre stund.

• MuminMy

gillar vår mini-konken, den rymmer faktiskt riktigt mycket.

En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus
  • Tess the mess

Jag har ryggsäckar från polarn&pyret till mina tjejer, de är lagom stora och är dessutom bekväma att bära.

• jen längtar

min son har en barn ryggsäck från sammsonite, sammsie tror jag barnväskorna kallas. den ser ut som en krokodill o är hur fin som helst. han är ca 1.5år

Svar på tråden Var ska jag köpa en liten ryggsäck till 1 1/2 åring