• Bumbi6666

Forever 21.com

Är det någon som beställt från forever21? Hur är storlekarna? Vad kostar frakten? Om det inte passar, kan man smidigt skicka tillbaka det? Går det att köpa på faktura?
    Och vad tycker ni i helhet??

• Svar på tråden Forever 21.com
  • sherlock

Har presis fått mitt paket.

Väldigt snygga kläder till bra priser. Mycket var på rea. Jag är mycket nöjd

Något små i storleken, välj större om du är imellan tex st S eller M.

Jag virrade till det med sko storlek så de är för små tyvärr.

Man kan skicka tillbaka. Ej rea kläder.

Porto står på deras hemsida under international shipping. Dom har en "fast" kostnad beroende på hur mycket man beställer alltså inte per kg-vikt.

Man betalar med kort, pga att det är internationellt så frågar dom att man tar kort eller kopierar sitt kort och mailar eller faxar det till dem. Detta är tydligen normen när man beställer från dem. Jag gjorde det och markerade viktiga detaljer med svart så att man kan vara trygg att ingen snor ens detaljer. Det gick iallafall bra

• Hemlighetsfull

Jag fick mitt paket igår är jättenöjd :) Storlekarna är små, så beställ en uppåt. Man betalar med kort. När man lagt sin beställning kommer du få ett mejl där du ska ringa deras kundtjänst,då kommer de säga att man ska mejla en bild på det kort du betalade med för att de ska bekräfta ordern. Detta måste göras inom 2 dygn, annars försvinner din order.

Fraktpriserna finns på deras hemsida. Men sen tillkomme även tull och postavgifter. Jag bestllde för 148 dollar och fick betala 571 kr när det kom hem till Sverige...

Man kan ju skicka tillbaka, men md tanke på fraktavgifter och tiden det tar skulle jag inte orka krångla med det. Man får helt enkelt chansa.

Svar på tråden Forever 21.com