Vart kan man köpa fin myspöl?
Hoppas det heter myspöl. Vet ni var man kan köpa en stor fin sådan? Kollade på Barnens hus och dom var super ful och rätt små.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 22:15
Verkar kallas babynest också.
Hoppas det heter myspöl. Vet ni var man kan köpa en stor fin sådan? Kollade på Barnens hus och dom var super ful och rätt små.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 22:15
Verkar kallas babynest också.
myspöl här på fl betyder något HEEEELT annat...
har tyvärr inga råd.
Vad betyder det då???
vad menar du för nått? babygym eller?
Jag har en myspöl från NG Baby.se Kolla gärna in i mitt galleri under Milo så finns det kort på den!!! Den är suverän o ha nu när han sitter
Jag köpte den inte på nätet men la in länken i meningen......
Tror att det är ett babynest som Isla menar, eller?
Som en liten hundkorg fast för små bebisar =)
Har sett några här på fl som köpt Ikeas hundkorg och sytt annat överdrag till, om man är händig och vill pyssla =)
isla: myspöl eller mysrester syftar på våta fläcken som kan upptstå vid sex - här på fl ofta kallat "mys" av någon märklig anledning.
snugglenest tror jag det du syftar på omnämns som ibland i butiker, men myspöl är säkert rätt det med.
Gud så tokigt det blev. Som bilden menade jag! Den ser jättefin ut!
Vet du vad, myspölarna man köper är så små att när de kan använda dem är barnen fortfarande rätt "orörliga" och man kan använda kuddar etc. lika väl. Vi köpte en rejäl skummadrass 200 ggr 160 istället på ikea. Samma pris, men så mycket mer användbart när de verkligen behöver det, när de börjar sitta och vilja ta sig framåt och störtar handlöst åt alla håll och kanter
Bara ett litet tips.