Förkyld!
Ja har nu blivit sjuk, halsont, snuva och ont ut mot sidan av huvudet.. helt borta i kroppen.. =( Hur farligt är det för min lilla pojke i V.33+0 ? Har dessutom högt blodtryck (125-84) inte för högt än men på god väg..
Ja har nu blivit sjuk, halsont, snuva och ont ut mot sidan av huvudet.. helt borta i kroppen.. =( Hur farligt är det för min lilla pojke i V.33+0 ? Har dessutom högt blodtryck (125-84) inte för högt än men på god väg..
Förkylning är inte farligt för barnet. Blodtrycket bör du ju kolla.
har gjort de va på mvc i torsdags.. ska tillbaks nu i veckan bara för att kolla det igen för att utesluta Havandeskapsförgiftning...
Tycker de att ditt BLT e för högt när det ligger på 125/80? Det är ju ett normalt fint tryck anser jag...
Hej!
Jag är också super förkyld och har även kännt mig febrig.
Jag är i vecka 31+2.
Har också hägt blodtryck 140/92.
Det känns inte kul att vara sjuk.
Krya på dig.
Är i v. 28 och känner mig helt slut... har haft ont i halsen i 3 dagar och nu i morse när jag vaknade hade förkylningen brutit ut och jag har ont i hela kroppen. Känns skit!!
Undrar också om virus hoppar på barnet i magen och förkyler det med? Ska man göra något speciellt för att underlätta för bebisen eller liknande?
Tack, nu fick jag både gnälla och fråga.
Enligt BM är det högt blodtryck, med tanke på att jag har haft 120-74 genom hela graviditeten.. och på bara två veckor höjs det sådär drastiskt.