• JohannaMatt

Max och Saga

Hur går man vidare efter något sådant? Såg Kalla Fakta igår och tror inte jag kan sluta gråta...Vad tror ni om livet efter detta? Vem tar hand om barnen i himlen? Hoppas att det gick så snabbt så barnen aldrig hann bli rädda eller ha ont...Det skär i hela hjärtat...

• Svar på tråden Max och Saga
  • Mickis74

Arbogamorden

angels loves kevin skrev 2008-09-03 19:20:33 följande:

vad hade hänt?
  • grodanboll85
    angels loves kevin skrev 2008-09-03 19:20:33 följande:
    vad hade hänt?
    de som hände i arboga där två barn mördades å deras mamma blev svårt skadad.
  • Morning Glory

Jag är av konservativ natur, hade dom levt i kärnfamilj hade detta aldrig hänt, eftersom det inte fanns någon sambo att vara svartsjuk på.

• mamma är bäst

Morning Glory skrev 2008-09-03 19:22:46 följande:

Jag är av konservativ natur, hade dom levt i kärnfamilj hade detta aldrig hänt, eftersom det inte fanns någon sambo att vara svartsjuk på.
    Och den inställningen gör detta förstås lättare att acceptera...? Lägg ner...
  • grodanboll85

Max å Saga blev nog omfamnade av alla andra änglabarn där uppe i himlen. De kommer aldrig vara ensamma då de oxå har varandra men brottet är så grymt att släcka två små liv är grymt grymt.

• MissWhiskey

å gud finns, homosexualitet är en sjukdom, pedofiler kan man bota, mördare ska ha vård osv osv...listan kan göras lång på samma slags skitsnack som du kommer med
  • JohannaMatt

Det känns oviktigt att diskutera kärnfamilj osv i detta sammanhanget, har liksom inget med saken att göra...Sjuka människor kan drabba alla. Hon hade likaväl kunnat bli kär i min eller din man och stått i vår hall. Jag vet inte varför denna specifika händelse har tagit så hårt på mig, men jag kan inte sluta tänka på de små oskyldiga barnen som höll på att göra iordning sig för kvällen när det knackar på dörren...Alltså, jag är inte troende eller så men känner nu att det hade varit skönt att ha en fast övertygelse att de faktiskt har det bra där de är nu.

• jenny b
    du tror inte at det finns en mennig med allt? hade det inte funnits ett svartsjukt ex så hade något annat inträffat som bragt dom om livet.....
    en kvinna utan mage är som en säng utan kudde....
Svar på tråden Max och Saga