När och var fortsätter McLeods döttrar?
Har följt dom avsnitten som gått på kanal 5 på dagarna.Idag slutade det med att Tess "såg" Nick i sin dröm,i en sjukhussäng.Lever han?
När kommer fortsättningen på dessa avsnitt?
Har följt dom avsnitten som gått på kanal 5 på dagarna.Idag slutade det med att Tess "såg" Nick i sin dröm,i en sjukhussäng.Lever han?
När kommer fortsättningen på dessa avsnitt?
Jag tittar alltid på McLeods döttrar på Hallmark istället. Där har serien gått mycket längre. Men den kanalen ska du nog inte titta på för där har det gått lite väl långt om du följer femman. Vill du veta om han lever eller inte? Visst är serien bra :)
Laddar hem serien jag :)
Just nu är jag på de sista avsnitten på säsong 7. De som du pratar om TS, är inte de säsong 3-4? Har dom inte kommit längre på femman? För mig jag sett avsnitt längre fram för nåt år sedan, men de kanke kör om dom?
Gör dom rätt i då jag tycker det är en bra serie!
soff82..dom har visat nyare avsnitt,men det har inte framgått om han lever eller inte.Tess är inte heller kvar i serien då..
Lotta83..den är himla bra..man kan inte hoppa över ett avsnitt ju.*s*
Vill ju inte säga för mkt, men man får ju visst veta om han lever eller inte...
Ok..då vet jag det i alla fall..
Här kan du läsa om vad som händer i varje avsnitt http://www.tv.com/mcleods-daughters/show/4327/episode.html?om_act=convert&om_clk=tabssh&tag=tabs;episodes#
*klappar händer av förtjusning*..nu ska det bli läsa av..tack så hemskt mycket