Odd Molly Vad tycker ni??
Har länge spanat in de fina tunikorna o blusarna fr Odd Molly. Tycker de är ljuvliga men även ljuvligt dyra!! Kanske någon som sitter på någon bra nätbutik som har just detta märke till bra pris??
Har länge spanat in de fina tunikorna o blusarna fr Odd Molly. Tycker de är ljuvliga men även ljuvligt dyra!! Kanske någon som sitter på någon bra nätbutik som har just detta märke till bra pris??
kolla på blocket o e bay
Tradera kan ibland ha fina odd molly till bra priser!
hitta en men om de e bra pros vet ja inte hehe
www.sidandsally.com
ajabajakids.com har en del odd molly
www.Stayhard.se
tradera.com det säljs mkt nya plagg där
alla butiker har ju ett rekommenderat utpris som de håller sig till.
jag jobbar i en butik som säljer underbara odd molly. vi har oftast inget kvar att rea, men jag har ibland haft tur att hitta plagg i andra butiker som varit nersatta.
jag har och har haft en hel del olika kläder.
det jag märkt är att det som säljs både nytt och begagnat på ex tradera kan bli dyrare än nypriset. därför kan man ju kanske investera i dessa plagg och om man inte trivs i det eller av någon anledning inte vill ha det kvar, så sälj vidare.
jag har gjort vissa felköp, men en del plagg kommer jag alltid att ha som favoriter och aldrig göra mig av med.
några ex är en röd virkad kappa, en beige vår/höstjacka, en brun stickad kofta med broderade blommor, en brun virkad klänning.....