hjälp med pengar till bröstförstoring??
undrara om man kan få nått slags bidrag till bröstförstoring?om dom skulle se mina bröst skulle dom förstå,finns inte äckligare,,,
undrara om man kan få nått slags bidrag till bröstförstoring?om dom skulle se mina bröst skulle dom förstå,finns inte äckligare,,,
Man KAN få via din husläkare.. Men det är inte det lättaste..
Någon som vet om man kan få det pga amning?
Mina bröst får mig att må jätte dåligt och jag vill inget hellre än att få fixa dom.
Har dock inte råd än på många många år
inte helt hundra nu men jag tror dom har tagit bort denna form av bidrag. min kompis syster fick betala sina själv. o hon mådde pissdåligt!
Jag ska gå till vc och se om jag kan få till en magtillsnyggning betald då jag behöver dra åt magmuskler oxå eftersom det redan nu är ett problem att mina magmuskler är alldeles för utsträckta. Har fått massor av problem med ryggen.
jag tycker inte att landstinget skall financiera bröstförstoringar, det är skattepengar som skall gå till det?
ta ett lån och betala med det.
Nej man får absolut inte för man har ammat.. Det är en naturlig sak att få "fula" bröst.. Det får man bekosta själv och det är HELT rätt..
Ta ett lån?
jag kan inte förstå varför staten (svenska folket) skall betala för plastik kirurgi om det inte vore för att man har varit med i en olycka, är vanställd eller tex har haft bröst cancer?
jag vill inte betala dina tuttar, så ta ett lån o betala dom själv!
tråkigt att det är så många som är så kroppsfixerade, var nöjd med er som ni är.
skulle hellre se att de skattepengarna gick till att bearbeta problemen med ditt självförtroende.