Majsan70 skrev 2008-09-06 11:59:24 följande:
Som de andra säger så är det ju vanligt att man felbelastar om man har ont nånstans o på det viset får ont på helt andra ställen. I mitt fall började det med en inflammation i tumlederna som sen gick ut till carpaltunneln o tack vare det så fick jag även problem med ulnaris.Jag kan snart inte gå längre utan operation känner jag eftersom lillfingret oftare kroknar o knappt går att räta ut, men jag drar mig för att göra just den här operationen.
ok själv ska jag gå till läkaren snart igen för att kolla upp, jag var på en undersökning i våras där dom gav mig stötar i alla fingrar för att se om nerven var påverkad men det var den tydligen inte, stickningarna har gett med sig ganska mycket, förrut hade jag dom konstant, men nu är det bara lite då å då under dagarna, däremot har jag börjat få ont till o från, och det där med att fingrarna kroknar har jag oxå märkt av litegrann, går jag tex med armen hängandes så blir det att lill å ringfingret böjer sig typ som att jag skulle bära något med dom å jag måste verkligen koncentrera mig å ta i lite för att räta ut dom.