• SilentStar

Någon som använt inredningshjälpen hos IKEA?

Är man IKEA Family medlem så kan man boka en kostnadfri inredningshjälp hos IKEA, de åker inte hem till en men de hjälper en att hitta vad som passar en själv och vad för stil man är ute efter. Vi har funderat lite på detta eftersom vi båda är lite smått hopplösa på inredning

Det är främst vardagsrummet som vi vill ha hjälp med. Är inte ett dugg inne på det här med lantligt, shabby chic eller annat sterilt utan det ska vara mer mysigt och ombonat.

Tror ni att dom kan hjöälpa oss med detta? ÄR dom duktiga eller väljer de bara ut saker på måfå och säger "detta är snyggt"...

Någon som testat detta?

• Svar på tråden Någon som använt inredningshjälpen hos IKEA?
  • LillaMiss Piggy

JAg har testat: Hon var underbar. Dom skickar en förmulär där du får fylla i vilken stil du vill ha och sånt. Fick mycket hjälp!

• HjärterEss

Ja men hon kan ju inte rekomendera något som inte är ikea möbel. Så då blir ju ert rum som ett av dom utställda i ikea, och vill man det? Not.

• SilentStar

Jo jag älskar IKEA man måste väl inte köpa allt dom tipsar om heller

HjärterEss skrev 2008-09-02 17:54:05 följande:
    Ja men hon kan ju inte rekomendera något som inte är ikea möbel. Så då blir ju ert rum som ett av dom utställda i ikea, och vill man det? Not.
  • SilentStar

Aha, det låter ju bra Tror jag ska ringa dom och höra lite
    LillaMiss Piggy skrev 2008-09-02 17:52:31 följande:

JAg har testat: Hon var underbar. Dom skickar en förmulär där du får fylla i vilken stil du vill ha och sånt. Fick mycket hjälp!
  • HjärterEss
    SilentStar skrev 2008-09-02 17:57:38 följande:
    Jo jag älskar IKEA man måste väl inte köpa allt dom tipsar om heller
    Ja men då så. Då är det bara att anlita!
Svar på tråden Någon som använt inredningshjälpen hos IKEA?