• Indiansommar

VIP på Bergakungen

Vad innebär det att sitta i VIP salongen på Begakungen i Göteborg? Är det värt 200 kr för biljetten?

• Svar på tråden VIP på Bergakungen
  • Glass
    Indiansommar skrev 2008-09-02 13:43:21 följande:
    Vad innebär det att sitta i VIP salongen på Begakungen i Göteborg? Är det värt 200 kr för biljetten?
    du får sitta i en salong innan och äta godis och dricka dricka eller köpa alkohol. Sen får du sitta i sköna och breda skinnfotöljer där det är mellanrum mellan stolarna så du slipper ha grannens arbåge i dina revben. På vägen on får du med dig popcorn och en dricka och der godiset som du smugglade med dig från salongen innan.

Ja, jag tycker att det är värt det eftersom jag avskyr att sitta nära människor....
    Jag har ingen sidfot...
  • Xerxez

Det är sååå värt det.

Bara känslan att lämna den skrikiga foajén och glida in i den egna loungen är så underbar. Det är så man skall gå på bio. Inga tonåringar med mobiltelefoner.

De har en snygg och schyst bar, se till att vara där en timme innan för att njuta. I övrigt är det som Glass säger ovan, fotöljerna är gudomliga.

Post hoc ergo propter hoc
  • Glass
    Glass skrev 2008-09-02 16:20:22 följande:
    du får sitta i en salong innan och äta godis och dricka dricka eller köpa alkohol. Sen får du sitta i sköna och breda skinnfotöljer där det är mellanrum mellan stolarna så du slipper ha grannens arbåge i dina revben. På vägen on får du med dig popcorn och en dricka och der godiset som du smugglade med dig från salongen innan.Ja, jag tycker att det är värt det eftersom jag avskyr att sitta nära människor....
    min taskiga stavning beror helt på att jag ligger ner, skriver med en hand och slarvar....
    Jag har ingen sidfot...
  • Linda1976

Jag har aldrig fått tummen ur, kanske dags att besöka den då! Jag gillar ju heller inte att sitta i armhålan på människor

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Indiansommar

Läste länken, och det visar sig att det är 18 års gräns för att gå på den... Trist tänkte vi skulle gått hela familjen, mina grabbar är 15 & 17 så dom får inte hänga med....

Svar på tråden VIP på Bergakungen