• vackrastarflow

Stödgruppen för Döda Corega-reklamen (och andra irriterande reklamer)

Ursäkta, jag förstår att det är jobbigt att äta fikon när man har lösgom, men snälla kära nån, jag vill inte höra om det var enda eviga reklampaus. Egentligen så vill jag inte höra om det alls.

Och snälla Actimel, ta bort barnet med äckelmycket snor.

Så, hear hear, låt era röster höras! Bort med irriterande/äckliga reklamer!

• Svar på tråden Stödgruppen för Döda Corega-reklamen (och andra irriterande reklamer)
  • Iroyg

Åh, jag hatar också Coregareklamen!! Får kväljningar av tanten som har haft frön i lösgommen.

Eller Kellogg's All Bran... Så hissen är ur funktion bara för att jag inte äter tillräckligt med fibrer? Är det ett sånt samhälle vi vill ha?

¨~ v. 39 ~¨ Längtar...
  • Skogsflickan

jag irriterar mig mest på alla tanborst/tandkrämreklam...Var o varannan dag är det en ny tandkräm som är bättre än den i förrigår...fast det är samma märke...

• Skogsflickan

Oj, glömde skriva...Brukar byta kanal i corega kanalen...pga illamående...Jag vill INTE veta vad som fastnar i gamlingars proteser..

• Knytt1

IKEAs garderobsreklam som gick på tv i somras... Jag tycker att den var läskig!

• Iroyg
    Knytt1 skrev 2008-09-09 16:45:22 följande:
    IKEAs garderobsreklam som gick på tv i somras... Jag tycker att den var läskig!
    Ja, fy! Fattade inte vitsen med den, fram och tillbaka hela tiden.

Hatar Actimelreklamen... Alla låter så tillgjorda när de ska förklara att "åsså smakar den ju gott också". Busschauffören är värst.

MMMMMONSTER JAAAAAM! Fy fanken säger jag bara. Jag skiter fullständigt i vuxna karlar och deras leksaker i form av bilar med stora hjul som kör sönder saker. De kan kompensera sina otillräckligheter utan att göra reklam för det månader i förväg på tv med en skitstörande reklamsnutt.
    ¨~ v. 39 ~¨ Längtar...
  • arkeologitjejen

Fast en av de värsta är nog nästan Always "Have a happy period. Always." Jag vill INTE ha mens jämt, jag är INTE glad när jag har mens och det har med PMS att göra, inte märket på binda/tampong och jag vill inte bli påminde om eländet jämt.

Mamma till Linnea, född 080310.
  • Iroyg
    lantmamman skrev 2008-09-09 19:02:34 följande:
    bruno banani. värsta skämtet.
    Ja, vad är det alltså...? Har aldrig hört namnet förr och med en sån urbota dum reklam så är det inget jag tänker inhandla i julklapp direkt...
    ¨~ v. 39 ~¨ Längtar...
  • crazykitten

Alla reklamer för bindor/tamponger/trosskyd.. å så parlino!!!

• Gnällspiken

Har aldrig ens lyckats se reklamen för corega!

Fast jag ser så sällan på tv...

Svar på tråden Stödgruppen för Döda Corega-reklamen (och andra irriterande reklamer)