Färga ögonbryn och fransar på salong?
Du som REGELBUNDET färgar och plockar ögonbryn och färgar fransar på salong, hur ofta gör du det? Hur ofta behöver man göra det för att det ska se snyggt ut?
Du som REGELBUNDET färgar och plockar ögonbryn och färgar fransar på salong, hur ofta gör du det? Hur ofta behöver man göra det för att det ska se snyggt ut?
Jag vaxar o färgar ögonbryn ca var 4 vecka.....det ä lagom tid tycker jag, men då är det väl olika från person till person....
Tack för ditt svar! Jag förstår att det är olika från person till person! Men i ditt fall, är det så att du underhåller och plockar lite emellanåt eller räcker det som de gör på salongen i en månad ca?
Jag går ungefär var 6:e vecka, det räcker bra för mig, men jag har väldigt tunna och mjuka bryn. Jag plockar det mest uppenbara däremellan, men det behövs egentligen inte.
Känns som om jag med mitt enda tjocka bryn skulle behöva gå varje dag... Därför frågar jag vad som är "normalt"... Var iväg idag och jäklar i havet - vilken skillnad!!! *nice*
Ett tips bara: det är superenkelt att göra själv, hemma, nästan gratis...
Jag gör det inte på salong, fixar det själv hemma och det är hur enkelt som helst Gör det ca varannan månad.
Köp coloran tror jag det heter och läs bruksanvisningen.
gjorde det förut på salong..men insåg snart att det va billigare, enklare å lika lätt att göra det hemma:-
Jag kör snabbfärgning nu..
Ja att färga hemma är inte så svårt, men att forma!! Särskilt om man som jag, har bara ett tjockt hårbevuxet streck som täcker typ halva ögonen... Tack för alla svar förresten!
klipper till vax-remsor själv till ögonbrynen och färgar bryn och fransar själv.. mycket billigare och så slipper jag bli irriterad på att jag får mina bryn plockade för tunna eller ännu värre, att de inte tar bort alla ljusa strån som knappt syns men som jag vill få bort om jag betalar för det
gör det kanske en gång i månaden, sen plockar jag bara de strån som syns mest att de vuxit ut mellan vaxningarna