• Nocia

Gå ner i vikt - ändras fingerstorlek?

Jag och sambon har tänkt förlova oss, men håller som bäst på att gå ner i vikt. Har planerat att tappa 10 (helst 15 kg) var. Min fråga är om måtten på våra fingrar kommer att ändras? Någon som tappat en hel del i vikt?

• Svar på tråden Gå ner i vikt - ändras fingerstorlek?
  • Que Sera Sera

Jupp den ändras. Likaså näsan. Haha.

Jag gick upp 25kg under första graviditeten och fick ta av mej ringen mot slutet. Nu har jag gått ner mer än vad jag vägde innan jag blev gravid öht och nu sitter ringen löst...

Stolt mor till två!
  • studentbruttan29

Ja, min ring ramlade av. Gick ner 10 kg. Skulle nog vänta med förlovning isf.

Sambon min blev "tjock" ist (var lövtunn vid förlovning) så har får inte av sin ring nu.

:o))

• Que Sera Sera

(Väger nu ca 7kg mindre än när ringen kom på plats och det märks)

Stolt mor till två!
  • Mrs Kaffelatte

Absolut ändrars fingrarna..
    Har gått ner ca 50 kilo och förlorat 4 storlekar på ringarna..
    emn 15-20 kilo gör nog inte såå där jättemycket.
    Men välj då hellre en ring som är lite lite liten i stället för en som är större..

Kan rekomendera att köpa dem via www.hellkes.se/..
    Billigt och jättetrevligt..

• studentbruttan29

UJUJ! Tur jag läste länknamnet en gång till..trodde det stod www.helkass.se

Mrs Kaffelatte skrev 2008-09-02 23:08:26 följande:

Absolut ändrars fingrarna.. Har gått ner ca 50 kilo och förlorat 4 storlekar på ringarna.. emn 15-20 kilo gör nog inte såå där jättemycket.Men välj då hellre en ring som är lite lite liten i stället för en som är större.. Kan rekomendera att köpa dem via www.hellkes.se/.. Billigt och jättetrevligt..
  • Viewsonic

Japp, allt påverkas.

dator heter det. datOR...
  • Nocia

Tack för alla svar! Då blir det till att vänta. Har kollat in www.zelini.se/ och det är rea på den titanring vi vill ha. Men jag kan ju inte gärna gissa storlek. Nåja, de är ju bara ett par hundra dyrare sen...

Svar på tråden Gå ner i vikt - ändras fingerstorlek?