las piramides
hej undrar om någon har varit på detta hotell, las piramides??
hej undrar om någon har varit på detta hotell, las piramides??
puff
Var sa du att det låg? Sa du...
www.google.se/search&safe=off&q=%2B%22las+pyramides%22+%2Bhotel&btnG=S%C3%B6k&meta=
Är de det på Mallorca du menar?
ja det ligger på mallorca. alcudia torr jag om jag inte minns helt helt fel. ving är det som har dte hotellet tror jag. sunwing resort.
Du minns helt rätt. Alcudia!
Fast jag kan inte bidra me nån vidare info, jag var där när jag var 5 år.... ;) men vad ja kommer ihåg så var de trevligt, dock är ju detta 23 år sedan. Det lät grymt länge sedan, e ja verkligen så gammal???
oki men alcudia vet jag är fint men hotellet är jag intresserad av att få veta me rom
ingen som varit där?
puffar
puffar massor
Jo, har bott där vid några tillfällen.
Hotellet, eller ja, lägenheterna ligger ca 50-100 meter från stranden, är rätt trevliga med terrasser/balkonger samt grönområden utanför. Dvs, husen ser ju ut osm små pyramider och har bra utrymmen mellan sig, dvs man bor inte på varandra.
Ligger nära och bra till supermarkets, restauranger, ca 10 minuters promenad in till Bellevue, samma åt andra hållet till hamnen. Jag tycker personligen att läget är ganska perfekt. Dessutom ca 5 minuters promenad till Syp (Ica Maxi typ).
Fräscha (då iaf) luftiga rum!
okej vad bra det låter ju bra jag trodde det var n¨ågot dåligt för att ingen svarade.
vad bra!