Everest overall från stadium är den bra?
Min dotter provade den och jag tyckte den satt jättebra. någon som haft den innan?
Den var inte så stor och klumpig men varm ändå.
Priset var oxå bra 699kr.
Min dotter provade den och jag tyckte den satt jättebra. någon som haft den innan?
Den var inte så stor och klumpig men varm ändå.
Priset var oxå bra 699kr.
Puffar lite...såg den på stadium idag och tyckte den såg bra ut!! Men ja kvaliteten vet jag inte,fast everest vuxenkläder är ju bra iallafall!!!
min dotter hade en förra året o ja tyckte den va jätte bra..hade inge alls att klaga på
Everest generellt är bra grejjer! Hade velat ha en Everest overall till dottern i år, men minsta storleken var tyvärr för stor.
Läste just i "vi föräldrar", där låg den bland de sista i deras test. Den som var bäst till bäst pris var Coop´s overall!
Fick Vi föreldrar i dag o dom hade testat overaller... den du fråga om fick 4,3 i betyg slutkommentar Bra, men sämre slitstyrka!! Bäst i test fick Coop o Reima. Jag har köpt Didrickson o den va inte ens me i testet... hoppas den e bra!!
Vilka overaller vad med med i testet?
Coop, Reima, Lindex(fix), PoP, europris, stadium, molo, HM, Ellos, Kappahl
Vad fick Lindex för betyg?
4,4 "mkt bra"
Jag har skrivit de i ordning, Coop bäst 4,6 4,6 4,4 4,4 4,3 4,3 4,3 3,3 2,9 2,8
Hmmm hoppas att du kan tyda siffer-röran, men som du ser är det eg inte så stor skillnad från PoP och neråt är det sämre slitstyrka förutom de två sista som har dålig vattenavstötning.
Då blir det nog en sån - har tittat på den förrut.
Tack för hjälpen!
& TS, hoppas det var OK att jag lånade din tråd lite.