• lillstrumpis

känns som mensen kommer, men vita flytningar..bim imorrn

nån som varit med om likande??
    Springer på toa hela tiden för det känns som mensen kommer, men det e istället vita flytningar. har även fått ökad mensvärk idag.
    Är det vanligt med vita flyningar dagen innan bim???

• Svar på tråden känns som mensen kommer, men vita flytningar..bim imorrn
  • Trynträ

Jag fick det förra gången jag fick mens. Hade inte haft det innan vad jag kunde komma på så jag trodde jag var gravid.

• Malemme

Inte så mycket flytningar (förutom för 6 dagar sen då jag fick rosa flytnig) Där efter har jag haft nån slags mensvärk från och till. Jag har oxå BMI i morgon...
    Hoppas som 17 att det tar sig denna gången=)
    Jag har läst runt här på FL och vad jag fattat så e det vanligt med flytningar om man är gravid oxå=)

• jtw

hei du:)
    Jag precis som du sitter här med bim i morgon, massa ryggont och kissnödig till tusen. Och dem vita flytningarna!!! Jag verkligen hoppas att vi träffade den här gången:) Lycka till...

• lillstrumpis

min temp har gått ner, precis som kvällen innan förra mensen, o mensvärken ökar så tyvärr så var det inte graviditet frö min del

• mary k

jag får alltid vita flytningar,ökade flytningar,springer på toa hela tiden,mer molvärk dagarna innan mensen kommer

• Matece

Jag har också BIM i morgon och vita flytningar sedan några dagar. Det brukar jag aldrig ha, så jag hoppas... Kommer testa fredag morgon om jag inte fått mens då.

Ni andra, ska ni testa i morgon?

• lillstrumpis

ingen mens än, men den är på g, kom exakt på dag 28 förra cykeln på eftermiddan blir äl lika denna gång, tempen har betett sig exakt lika iallafall...hoppas att kroppen lurar mig!!!!!

• Trollmamma till 4

Jag får vita flytningar och är väldigt kissnödig dagarna innan jag får mens..

• Matece

Hur har det gått för er tjejer?

Jag testade - i morse men har inte fått mensen ännu...

Svar på tråden känns som mensen kommer, men vita flytningar..bim imorrn