• AKA

Vad är det med killar och snickarbyxor

Var och prövade mammakläder igår - de är för stora ännu men mina egna kläder är för små trots att jag bara är i vecka 12! Har lagt på mig en del redan...

Min kille ville så gärna att jag skulle pröva snickarbyxor och han blev helt tårögd när jag hade på mig dem. Själv tyckte jag att jag inte såg klok ut och att det definitivt inte var min stil!

Är det någon annan som upplevt detsamma?

• Svar på tråden Vad är det med killar och snickarbyxor
  • ceha

Ja, min sambo är likandan, tycker att jag är jättesöt i mina snickarbyxor. Fast jag gillar dem också....

• saku

Här är en som själv inte är så förtjust i snickarbyxor och min man avskyr dem. Själv tycker jag att andra som är gravida är jättegulliga i dem men jag ser inte klok ut. Så för min del har det blivit andra mammabyxor.

• Jenna82

Min sambo tycker hatar snickarbyxor o tycker att d bara ser fjompigt ut, medans jag tycker att d e ursött! Funderar starkt på o köpa d denna gång! Får väl se om min mage passar i ett par bara. :)

• ceha

Sen kanske det beror på vilka snickarbyxor det är. Jag köpte mina på Lindex, och de är lite tajtare i modellen, med låg midja och ganska tajta i baken, så de ser egentligen ut som vanliga jeans, om man bortser från hängslena då förstås...

• Lily

För mig har snickarbyxor alltid varit lika med gravid. Därför har jag aldrig ägt ett par förrän nu. Jag vet inte vad det är, men det måste ju ha något att göra med någon upplevelse när man var yngre eller något. Är inte så förtjust i snickarbyxor annars...men jag äääälskar mina nu. Min man gillar dem också.

• Migi

För mig var det tvärtom. Jag fick ärva ett par snickarbyxor och tycker jättemycket om dem, men min sambo är inget vidare förtjust i dem... Men han får helt enkelt ta och vänja sig! ;)

• Unika

Jag är inte så väldans förtjust i snickarbyxor, men min sambo tjatar och tjatar att jag ska köpa ett par när magen blivit lite större... Får se vem som vinner den kampen...

• sundborn

Åh, jag är så trött på att gravida förväntas ha snickarbyxor. De är ju inte snygga, eller varför tror ni att ingen icke-gravid bär dessa byxor? Fast jag skiter i om andra har snickarbyxor, bara jag slipper.

• Duttan

Nja, min man tycker nog att dom är rätt fina ändå. Jag är jätteglad att jag köpte mina hängselbyxor. De är de enda par byxor jag kan ha nu i v.37. De andra halkar ner för magen hela tiden. Min mage har bara växt rakt fram, utåt, då blir det lite svårt att få byxorna att sitta uppe. Kan ju skaffa hänglsen....men neee... tror inte det.

Jag köpte mina på Lindex och nu hade dom samma modell fast vita, det är ju snyggt i sommar!!!

• ebben

Ja! Min man tycker också om mig extra mycket när jag har hängselbyxorna! Jag tycker de är lite besvärliga,när man ska kissa var 30 minut...Men jag håller med om att jag är rätt söt i dem.

Svar på tråden Vad är det med killar och snickarbyxor