Gratis paket?
Har hört att man kan få gratispaket med blöjor rabatter mm, reklam antar jag. Men var och hur?
Har hört att man kan få gratispaket med blöjor rabatter mm, reklam antar jag. Men var och hur?
Jag tror det är bla barnproffsen som delar ut ett paket till blivande föräldrar. Nu tror jag det är en blöjhink, när vi väntade sonen så var detnågot annat i paketet. Sen brukar det komma raklam från pampers och libero
Menade babyproffsen
och om du blir medlem i libero så kommer du när din baby blir 6 månader få ett paket att hämta ut på lindex. Fick massa bra grejer därifrån
Kan bara tillägga att det är inte alla BB som delar ut det paketet! Det är ett paket från Libero man kan få på vissa BB ute i landet. Får man inget där så kan man kontakta Libero så fixar dom ett till en.
Barnenshus delat ut ett paket, har dock inte själv bestält den än, men har funderat på att göra det. Paketet får man hämta ut mot ett formulär som man fyller i på deras hemsida, paketet får man hämta ut 3 månader innan bebben är beräknad. Läs mer på derar hemsida. :)
Gå in på babyproffsens.se längst ner på sidan klickar du på gratis babybox. Sen är det bara att fylla i och skriva ut en bekräftelse.
Jag tror att du kan välja var du vill hämta boxen... antingen på babaproffsen eller barnens hus. Är tydligen samma box.
Det jag fick i boxen var
en blöjhink med påsar
en leksak
en mini filt
en napp
några blöjprover, ca 12 st
våtservetter
reklam