• turkos

Gratis paket?

Har hört att man kan få gratispaket med blöjor rabatter mm, reklam antar jag. Men var och hur?

• Svar på tråden Gratis paket?
  • santanas

Jag tror det är bla barnproffsen som delar ut ett paket till blivande föräldrar. Nu tror jag det är en blöjhink, när vi väntade sonen så var detnågot annat i paketet. Sen brukar det komma raklam från pampers och libero

• Kickiiii

och om du blir medlem i libero så kommer du när din baby blir 6 månader få ett paket att hämta ut på lindex. Fick massa bra grejer därifrån

• Freiya
    Kickiiii skrev 2008-09-03 20:51:57 följande:
    och om du blir medlem i libero så kommer du när din baby blir 6 månader få ett paket att hämta ut på lindex. Fick massa bra grejer därifrån
    det fick aldrig jag :(
    ja man kan hämta ut ett paket på babyproffsen, gå in på deras hemsida och kolla. lite skojiga grejer i faktiskt.
    sen får man ju ett paket på BB med har jag hört, med blöjor och reklam och rabattkuponger och sånt.
  • Koocachoo

Kan bara tillägga att det är inte alla BB som delar ut det paketet! Det är ett paket från Libero man kan få på vissa BB ute i landet. Får man inget där så kan man kontakta Libero så fixar dom ett till en.

• Sarro

Barnenshus delat ut ett paket, har dock inte själv bestält den än, men har funderat på att göra det. Paketet får man hämta ut mot ett formulär som man fyller i på deras hemsida, paketet får man hämta ut 3 månader innan bebben är beräknad. Läs mer på derar hemsida. :)

• mumsfillibabba

Gå in på babyproffsens.se längst ner på sidan klickar du på gratis babybox. Sen är det bara att fylla i och skriva ut en bekräftelse.

Jag tror att du kan välja var du vill hämta boxen... antingen på babaproffsen eller barnens hus. Är tydligen samma box.

Det jag fick i boxen var

en blöjhink med påsar
    en leksak
    en mini filt
    en napp
    några blöjprover, ca 12 st
    våtservetter
    reklam

• Kickiiii
    Svar på #4
    Jaså? Nu vet jag inte hur gammal ditt barn är, men min dotter är nu 1 år så vi fick de paketet för ett halvår sedan.. Kanske är något dom börjat med nyligen?
    Skulle ju vara konstigt om bara vissa fick erbjudandet =/
    Freiya skrev 2008-09-03 21:06:19 följande:
    det fick aldrig jag :( ja man kan hämta ut ett paket på babyproffsen, gå in på deras hemsida och kolla. lite skojiga grejer i faktiskt.sen får man ju ett paket på BB med har jag hört, med blöjor och reklam och rabattkuponger och sånt.
Svar på tråden Gratis paket?