ni med gravidfinnar i ansiktet,vad fick ni för kön?
har hela ansiktet fullt med finnar ända sen första början av grav och har inte haft det med nån annan graviditet tidigare.
börja avta sakta nu men har fortfarande kvar.
har hela ansiktet fullt med finnar ända sen första början av grav och har inte haft det med nån annan graviditet tidigare.
börja avta sakta nu men har fortfarande kvar.
jag har fullt med finnar på ansiktet, enlig rutinul så väntar vi en pojke..
Jag fick på hakan som nog satt i hela graviditeten och lite till + några till lite här och var vid olika tillfällen, fick en son.
ja hade mycke finnar i början av grav o de hade satt sig på hakan o kinden o ja fick en pojke
Väntar nu en pojke och finnarna sitter överallt, mest på kinderna och hakan.
flicka
Hade med flickan men inget med pojkarna.
Jag hade små finnar längs hårfästet och brevid näsan med både sonen och dottern, mest med dottern. Fast flest finnar hade jag på ryggen och det är samam sak nu..
Hassr finnar i hela ansiktet och väntar enligt RUL en tjej... Kan återkomma när den är ute. bara två veckor kvar till BF
Jag har under mina båda gravidteter till ca v.20 haft gravidfinnar, då blev det pojkar båda gångerna. Har finnar även denna gång och tror det blir en pojk denna gång med.
En tös! Hade det inte med mina två pojkar...
Har haft mest i pannan och lite orenheter pa kinderna.Det borjar dock avta nu... Vantar en flicka...
Skrocket säger ju att flickor tar sin mammas skönhet under graviditeten... Om man nu tror på sånt!