• silverflame

Jag söker en person men har bara namn, hur sjutton kan jag hitta denne?????

Jag var tillsammans med en kille förut och han utsatte mig för både fysisk och psykisk misshandel. han har en bror som räddade mig många gånger och var ett stort stöd. Nu vill jag så gärna få kontakt med honom igen men vet inte alls var han är. Allt jag vet är vad han heter och ålder. Hur gör jag???snälllla hjälp någon?

• Svar på tråden Jag söker en person men har bara namn, hur sjutton kan jag hitta denne?????
  • TingelingAnna

Om det inte är ett alltför vanligt namn kan du ju börja med att testa eniro.

• Mummy

Vet du vart han bor? Säger som förre, eniro kan man försöka

• Joonas

Prova här!

Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart!
  • Mummy

Det står ju "han hade en bror"

• Chivasreal

sorry såg det va din killes bror men vet du namnet på din kille å hans ev födelsedatum så kan du kolla på skatteverket de är duktiga på å hjälpa

• silverflame

Åh vad många svar redan =)!!! Ska lägga ut namn för alla eskilstunabor då, där kom han ifrån i alla fall =). Ska testa birtday.se.
    Kan man kolla med folkbokföringen?

• Zemcia

testa annars på typ ratsit, där kan du göra en enkel sökning och vet du hans ålder kan du ju kolla upp alla från det året.

• silverflame

chivas- tack =) får de lämna upgifter på folk?

• Joonas

ratsit är nog faktiskt bättre...

• Chivasreal

jajamen där hittade jag min bror som va bortadopterad med bara hans namn enkelt å så hjälpsamma

• silverflame

NI ÄR JU FÖR FAN BÄÄÄÄÄST!!!!!!! Hittade honom direkt!!!!! tusen tack!

• Joonas

Så bra! Var hittade du honom? Ratsit eller birthday?

• Chivasreal

vad skoj hoppas det går bra

Svar på tråden Jag söker en person men har bara namn, hur sjutton kan jag hitta denne?????