• Bluesrosen

Bra familjerättsadvokat?

Jag är i stort behov av en både kunnig och vass familjerättsadvokat i Stockholmsområdet. Är det någon som kan hjälpa mig med tips så vore jag väldigt tacksam ... Behöver hjälp i en vårdnadstvist.

Det finns diverse länkar med olika namn, men jag är helt vilsen kring vem som är bra eller inte. Har varit i rätten en gång förut och chansade då bara på en advokat, som visade sig vara helt passiv i rättssalen. Nu måste jag hitta någon annan...

• Svar på tråden Bra familjerättsadvokat?
  • big dreams

Visserligen en bit ifrån dig men varma rekomendationer är Greger Larsson i Katrineholm. All respekt till honom:)

Lycka till

• Anonym

Min man hade Py Löwgren när han vann sin vårdnadstvist.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-09-07 23:14:33 följande:
    Min man hade Py Löwgren när han vann sin vårdnadstvist.
    Trevligt. Min sambo hade henne med, men förlorade. Fast den rättegången vart på annan ort än Stockholm.
  • Anonym

Det var det för min man med... Alltså på en annan ort...

Anonym skrev 2008-09-07 23:17:17 följande:
    Trevligt. Min sambo hade henne med, men förlorade. Fast den rättegången vart på annan ort än Stockholm.
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-09-08 07:58:52 följande:
    Det var det för min man med... Alltså på en annan ort...
    Hon kan ju inte vinna jämt :) men beror ju också på motpartens ombud och hur den andre föräldern är. Nu befanns min sambo vara lika lämplig, men på grund att dom är för oense tilldömdes mamman vårdnaden. Men "vi" fick generöst med umgänge istället :)
  • Anonym (toppen)

Ulrika Borg är en toppenadvokat!

• Wicckan

Helt klart Elisabet Fritz, har vart med under hännes förhandlingar och hon vet va hon gör

• Anonym

Lotta Insulander-Lindh.
    Den bästa av dom alla....och kostar därefter.

Svar på tråden Bra familjerättsadvokat?