• Ximona1981

Hur ofta kan man spå sig

Jag blev avläst igår..

kan jag då bli spådd via tarot idag ??

eller ska jag vänta lite ?

• Svar på tråden Hur ofta kan man spå sig
  • Pucko Buffy

Det kan du säkert då det är upp till dig själv om du tror på det som sägs eller ej. Hur ofta man gör det brukar ofta höra ihop med hur mycket man har råd och lust att betala för det.

• Hejapappa

Det är ju en överhängande risk att det du får höra idag inte stämmer särskilt bra med det du fick höra igår, så för säkerhets skull är det nog bättre att vänta lite så den som spår dig kan hävda att ditt öde har hunnit ändras sedan förra gången...

• Ximona1981

Men jag vet jag känner mig inte så supersäker på hon igår..

det hon har sagt har inte alltid stämt så jag vill se likheterna på det som de båda säger..

ja vi får väl se vad som händer.. man kan ju tolka allt på olika sätt..

• Hejapappa
    Ximona1981 skrev 2008-09-04 17:49:30 följande:
    ja vi får väl se vad som händer.. man kan ju tolka allt på olika sätt..
    Precis! Det är det som är själva hemligheten med att bli en lyckad spådam, att kunna spå så luddigt så att det går att tolka på många sätt och stämmer in på de flesta! Vill man bara tro på det så upplever man sedan utan större problem att det stämmer...
  • Ximona1981

Ja jo .. nu sade ju båda två samma sak.. inprincip .. men sant det du säger absolut..

• loliz

Det sägs att man ska ha ca 6 månaders uppehåll mellan gångerna men det är helt upp till en själv!
    Det som är det viktiga när man spår sig är att man inte lever efter spådommen!
    Många människor gör tyvärr det...

Man ska ta en spådom som en vägledning genom sitt liv o inte leva efter den! *L*

Ha en fin helg!

/ Loliz

• Tussebus

Det som Loliz sa om att man inte ta spådomen som en vädgledning stämmer, det har jag med hört. Jag är lite nyfiken på om du vill dela med dig vad de sa?

• Ximona1981

ja om ett tag så kan jag det....

Men saken är att ja jag ser vad som händer hänger inte upp mig.. men vissa saker är verkligen rätt ..hur jag ska agera ..sedan om jag lyckas med mitt agerande.. det visar sig... men ja om ca en vecka kanske jag kan berätta... det är lite väl positivt för min del.. o jag tänker som sagt mkt på vad som sägs .. o ja mkt på en del.. men om en vecka så ska vi se om det har hänt något..

har spått mig förut och då har det stämt mkt väl .. :D

Må gott så länge :D

Svar på tråden Hur ofta kan man spå sig