• Sjöstedt

Äntligen Gravida och de flesta bebisarna är här, syskonplanering pågår.

Tiden går fort och den gamla tråden har bara endag kvar så e ute i god tid och öppnar upp en ny tråd =)

Ja en tråd för oss som kämpat som tusan och trotsat allt och till slut lyckats att bli
    gravida.......eftersom tiden rusar har även några/de flesta av oss äntligen fått känna av lyckan att få sitt knyte i sin famn, vissa väntar nu även syskon till sin efterlängtade knyten..och andra planerar syskon och vissa bara njuter av att vara mammor.. Fantastiskt!!!!.....

Så välkomna hit alla kämpare som äntligen har lyckats.......här delar vi allt från sorg till lycka... graviditetskrämpor till barnauppfostran.....!!!!!!!!!

Några andra av de fleeera trådar vi härjat i:
    www.familjeliv.se/Forum-7-140/m33348175.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m24733845.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m21523018.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m21605888.html

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m27675057.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m30489395.html

Välkomna in 
  • Svar på tråden Äntligen Gravida och de flesta bebisarna är här, syskonplanering pågår.
  • Sjöstedt

Endag: Trevligt ju=)
    Händer hos er idag ?

• sunny79

.....jaha...se där ja...då har jag hittat mig hit ja me....

* * Lycklig * *
  • Endag
    Sjöstedt skrev 2008-09-04 15:49:36 följande:
    Endag: Trevligt ju=)Händer hos er idag ?
    Här är det fullt upp
    svärmor ligger på sjukhus så jag är katt & hund-vakt. Ser bl.a till två små kattbäbisar som ska matas ungefär var 4:e timma. Dom har lite svårt för att dia. Men dom är så söta o goa
    eddie är helt tokig i djur så han är så glad att ha djuren här.

HOPPAS ni alla mår bra!
  • Endag
    Rhu skrev 2008-09-04 19:11:06 följande:
    Vem kunde tro att vi skulle hänga i "syskontillverkning-pågår" tråden ?!??

Så det kan bli!
  • Maja 79

Ja, jag antar att det inte blir lika tungt när man gör syskon, man kan i alla fall se på den lilla skrutt man har!! :D

• Corretje

Så hur många är det som redan jobbar på syskon? Själv får jag nog vänta lite Men några p-piller och sånt blir det inte igen!!!

• Sjöstedt

Nja jag vet inte hur många som kör järnet utan blir det så blir det kör vi nog de mesta eller ???
    Jag körde med hormoner ett tag ju.. men får  ta ett litet upphåll..

Ja det e otroligt att man får hänga i den tråden.. =)
    Tänker tillbaka hur länge vi hängt ihop här.. det e länge =)

Nej tror inte heller det blir lika tungt för man har en underbar liten =)

Svar på tråden Äntligen Gravida och de flesta bebisarna är här, syskonplanering pågår.